sta je dan met je hele hebben en houwen...

Discussion in 'De lounge' started by mirell, Sep 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    broer schoonzus en hun 2 kindjes staan dus sinds vannacht op schiphol voor hun familie bezoek naar brazilie en wat denk je.....
    hun namen komen niet op de passagierslijst voor( .dus vliegtuig zonder hun vertrokken sta je daar met kids van 5 jaar en 1 jaar oud.
    reisburo niet te bereiken ook niet op hun 24 uurs noodnummer niet.
    vind het zo kut voor ze en kan niets doen maar moest t ff van me afschrijven.
    xxx mirel

2. beetje aso dat ht reisburo niet eens te bereiken is. hebben ze geen familie/vrienden in a'dam of a'veen wonen waar even heen kunnen?

3. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    nee helaas niet nee en dan te bedenken dat je daar met 6 koffers staat aangezien je bij de tap 2 koffers per persoon mee mag naar verre reizen.
    echt d-reizen weer he!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    o dat is echt erg!
    net zoiets als dat je de bus voor je neus ziet wegrijden vanuit parijs terwijl je op tijd terug bent..hadden wij met peter langhout...

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow wat vreselijk zeg! Geen stijl vh reisbureau om niet bereikbaar te zijn!

6. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Tjonge jonge....zwaar PIEP>>>>
    Echt l*llig voor hun staan ze daar met hun kindjes, hoop dat ze alsnog snel kunnen vertrekken!
    En dat ze een fijne tijd daar hebben!

7. saar

saar Fanatiek lid

Erg!
    En waarom een 24u nummer hebben als er niemand opneemt?

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    wat aso zeg :confused:

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Erg gewoon! Bah, wat kan je je dan ergeren zeg! :evil:

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het is: met je hele hebben en houden, vooruit laat mij dan ook eens irri zijn.. :)
    (zie topic spelfouten)

11. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    [

nou meis,graag wel je hele woorden afmaken ;)

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja ja.. wist niet of het nou met een D of een T moest, of misschien wel met DT.. ;)

13. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    haha!

Ok,maar ff weer ontopic!

vervelend,en wat gaat er nu gebeuren?heb eerlijk gezegd met d-reizen nog nooit problemen gehad!

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    dat ze daar als volwassenen staan is al erg genoeg, maar met kinderen erbij pffffffffffff vind ik wel erg hoor...
    hoop dat er gauw een oplossing komt.

15. Niet meer actief

Oh wat frustrerend! Zo stonden wij vorig jaar ook, maar dan met 50 man ofzo, die allemaal niet op de lijst stonden. En t vliegtuig bleek vervolgens half leeg te zijn opgestegen! Wij waren maar met zn tweetjes en konden t nog wel behappen (hoewel ik ook flink heb staan schelden hoor), maar er waren inderdaad ook gezinnen met kinderen, het was hemelvaartvakantie en die werden dus gewoon naar huis gestuurd. Enorm frustrerend. Het stond een dag later nog in de krant zelfs en de ME was achter de hand gehouden. Want tja, 50 boze reizigers...

Ik hoop dat er snel een andere oplossing voor ze gevonden wordt!

16. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ze hebben toch hun tickets e.d. bij zich en vaak neem je toch ook de toegestuurde reisbevestiging met je mee?

hoe zit dat dan, hebben ze die niet bij zich of?

kan me voorstellen dat als je alles bij je hebt tickets e.d. dat de fout niet eens bij het reisbureau hoeft te liggen daar deze de tickets krijgt van de luchtvaarmaatschappij nadat alles al geregeld is....

je krijgt die tickets niet als je niet ingeboekt bent, dus pfff zeg....lekker dan

17. Niet meer actief

zoooooo dat is even vervelend, ik hoop dat ze alsnog snel weg mogen en wat tegoed krijgen ivm dir vervelende voorval

zielig hoor

18. Niet meer actief

Dat zou je verwachten Smoekie, maar dat hoeft dus niet zo te zijn.

In ons geval: Wij hadden allemaal tickets, bevestigingen en weet ik veel wat bij ons. De touroperator is ook naar Schiphol gekomen en op zijn lijst stonden we ook allemaal gewoon geboekt. Maar op de lijst van de luchtvaartmaatschappij stonden we niet. Tja, wat moet je dan, dan is er dus ergens iets fout gegaan en iedereen gaf mekaar de schuld.

Gevolg: Vliegtuig ging half leeg de lucht in, hotels hielden lege kamers over en wij konden weer naar huis.

We kregen toen overigens wel allemaal ons geld terug én een nieuwe reis aangeboden, dus zijn uiteindelijk een paar maanden later nog een weekje gratis op vakantie geweest. Maar daar heb je op dat moment niks aan.

19. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    heb net bericht van broer gehad.
    d reizen had wel alle gegevens opgeslagen maar nooit verzonden naar vliegtuigmaatschappij(maar wel tickets krijgen snap ik niets van)
    ze ztten nu in een hotel bij schiphol en morgen ochtend vliegen ze naar lissabon lissabon salvador
    dus 1 dag later daar is overheen te komen.
    wat ik wel raar vind is dat het noodnummer niet te bereiken was ze waren om kwart over 3 op schiphol(3en half uur voor de vlucht )n als d reizen wel had opgenomen hadden ze gewoon met deze vlucht mee kunnen vliegen.
    erg slordige zaak volgens mij.(vanhetzel0de wil je noodnummer bellen ivbm overlijden van iemand nou sta je dan)maar al met al is het redelijk opgelost.gelukkig blijven ze een maand en is 1 dagje wel over heen te komen.

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    smoekkie
    tuurlijk hebben ze de tickets mee.
    maar kom jij niet voor op de passagierslijsten dat heb je geen poot om op te staan.

als ze hun tickets of zo vergeten waren tja dan had ik zelfs gezegt eigen schuld dikke buldt met DT

Share This Page