Ben er nog steeds niet uit....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Aangezien er hier ws heel wat moeders schrijven met een kindje in de leeftijd van Iris...(bijna 2)

    Over ong. 6 weken wordt nr 2 verwacht.
    Ik blijf maar twijfelen over een duowagen. Gisteren uiteindelijk besloten van niet; wilde gewoon een buggyboard nemen en dan kijken. Iris kan zonodig op t buggyboard of in de wagen en de baby in een draagzak (wel ergonomisch dan he...;))

    Maar....liep vandaag in de stad met een vriendin, oudste is net 2, jongste 3 mnd en die heeft veel plezier in de duowagen.
    Ben vooral bang voor de strijd als Iris niet op t board wil staan, aan de andere kant vind ik een duowagen nogal duur en lomp.

    Iemand tips??
     
  2. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.461
    578
    113
    Je kan toch ook gewoon kijken hoe het gaat en als dan blijkt dat het wel fijn zou zijn om een duowagen te hebben er alsnog een kopen?
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mij lijkt dat je dat snel genoeg merkt.
     
  3. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Ja dat is ook zo....ik bedenk alles liever van tevoren...hihi.
    Maar, zoek nog wel ervaringen...:)
     
  4. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik zou het gewoon nog even aankijken, mocht je een duowagen echt missen, kan je er altijd nog eentje aanschaffen.
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    34.002
    7.107
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou het ook even aankijken :)

    Wij hebben dus een buggyboard aangeschaft en die is best handig om boodschappen op te leggen ;), maar Eva staat er dus nooit op ;) en loopt liever. Ze loopt echt grote stukken. En ze luistert erg goed dus ik vind het prima.
     
  6. Smallville

    Smallville VIP lid

    1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ons meisje was 2.5 jaar oud toen nummer 2 kwam.
    Ook een plankje, daar staat ze nu nog steeds vaak op.
    En via mp een duowagen gekocht. soms willen ze gewoon nog even zitten.
     
  7. momentje

    momentje Bekend lid

    5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    ik heb het ook even afgekeken, maar hebben nu een urban jungle duo gekocht... wel nog niet kunne ntesten door het petweer. is weer een hele investering, maar hopelijk krijgen we hem daarna nog goed verkocht op marktplaats of zo

    ik moet echt deftig naar buiten kunnen met allebei want anders wordt de oudste gek! een buggyboard zag ik niet zitten voor lange wandelingen (stel dat hij ineeens een driftbui krijgt en niet meer mee wil dan heb ik een groot probleem!) en in ee n draagdoek heeft de jongste het niet naar zijn zin ... (jammer, want was een stuk goedkoper geweest, nu heb ik beide)
     
  8. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb indertijd gewoon een tweedehands wagen gekocht toen zaten ze nog achter elkaar. ik heb er heel erg veel plezier van gehad, maar ik heb geen auto en moest alles lopend doen. ik was ook alleen staand. die bordjes waren er toen nog helemaal niet en ik kan me ook niet voorstellen dat er veel kinderen van die leeftijd zijn die er langer als 1 minuut op zouden willen staan.
     
  9. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    heb geen seconde spijt gehad van onze duowagen (kids schelen hier 18 maanden)
     
  10. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Wij hebben buggyboard gekocht en werkt prima.

    Keld is oud genoeg om te kunnen stappen en te luisteren, maar soms is het gewoon praktischer, als het snel moet gaan bv.

    Een duowagen vind ik meteen duur, dus zou ik het nog even aankijken in jou plaats.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.725
    3.567
    113
    Hier iets minder dan 2 jaar verschil tussen de kindjes. Eerst dacht ik het ook wel op te lossen met een draagdoek etc., want ons dochtertje liep op zich goed, maar ik wandel elke dag een stuk met de hond en dan wil ik gewoon flink door kunnen stappen. Voor 5 tientjes op MP een duowagen gekocht, ideaal! Ik heb hem heel veel gebruikt die eerste tijd, tegenwoordig een stuk minder, denk dat ik hem over een maand of twee ook weer door verkoop.
     
  12. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa is 2jaar en 3maanden als de baby komt en wij hebben een gewone wagen zonder plankje.
    alyssa wil niet meer in de buggy zitten en wil alleen nog maar lopen.
    ze loopt ook rustig anderhalf uur door de stad en dan merk ik dat ze moe is en heb ik strijd om dr in de buggy te krijgen.
    wel koop ik zo`n anti wegloop koortje en als het echt niet gaat koop ik alsnog een plankje.
    we gaan het afwachten.

    liefs doris
     
  13. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Wij hebben dus een buggyboard aangeschaft en die is best handig om boodschappen op te leggen ;), maar Eva staat er dus nooit op ;) en loopt liever. Ze loopt echt grote stukken. En ze luistert erg goed dus ik vind het prima.[/QUOTE]


    Ik persoonlijk stoot alleen maar mijn voeten aan het kr*** van een plankje. En je moet bij mij nogal een einde van de duwstang af staan. Wat dus weer als gevolg heeft dat je niet lekker loopt.
    Hier staat dus de duo wagen met 2 plekken achter elkaar.

    Sucses met je beslissing.
     
  14. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    34.002
    7.107
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het wel prima met het plankje, ligt aan je wagen en hoe lang je zelf bent.
     

Deel Deze Pagina