Ben er wat minder mee bezig.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teddie, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden.

Ik merk aan mij zelf dat ik minder bezig ben met zwanger worden.
    Minder in ieder geval dan toen we besloten hadden om zwanger te gaan worden.
    Natuurlijk denk ik er nog veel aan maar ik heb nu meer de instelling van we zien het wel en is het deze ronde niet raak dan de volgende mischien wel.

En nauurlijk zie ik mijn vruchtbare dagen volgende week met plezier te gemoet maar voorheen kon ik mij er heel erg mee bezig houden en nu niet zo meer merk ik.
    Ook ben ik niet zo vaak meer hier op het forum,wel lees ik af en toe hoor en voorheen was ik hier iedere dag.
    Ik vind het nog steeds fijn hier en gezellig met de meiden dat is het niet hoor.

Hebben meer meiden dit dat ze er minder mee bezig zijn?
    Ben benieuwd.

Doei Teddy :)

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey Teddy,

Goed van je hoor , en beter ook denk ik om er iets minder mee bezig te zijn. Ik probeer het ook maar toch is het moeilijk, je gaat automatisch tellen, weet dan ook wanneer de eisprong is enzo enzo.

Om eerlijk te zijn zou ik willen dat ik het eens van me af kon zetten maar het gaat gewoon niet.

Ik wens je veel succes en hoop je snel tegen te komen met goed nieuws.

Veel liefs Sancho

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Teddy, ik heb het ook dat ik minder er bezig ben om zwanger te worden. Ik ben het een beetje zat om telkens er aan te denken. Morgen moet ik alleen nog een hsg onderzoek en dan stop ik om naar de gyna te gaan. Me vriend vind het gelukkig goed. Ik ben op deze site wel nog vaak want ik wil graag andere meiden moed inpraten. Raar eigenlijk. maar ik vind het wel fijn. Groetjes Jolie

4. Niet meer actief

hoi

ik ben er ook minder mee bezig, en ik moet zeggen het lukt aardig.
    Ik kom hier op dit moment alleeen maar om een beetje te geiten met de meiden.
    Als ik dan de computer uitzet ben ik weer helemaal vrolijk en is mijn babygevoel weer ff weg

hielkje

5. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    jolie Ik kan mij voorstellen dat je het zat bent nu je in ronde 15 zit.
    Maar meid ik ben super trots dat je zo vol houd want ja jij wil ook een lief kleintje straks dat begrijp ik heel goed.
    En je praat andere moed in maar dat doe ik nu ook bij jou want dat heb je wel nodig he.

Heel veel sterkte met zwanger worden en ik hoop heel snel dat je goed nieuws hebt.

Dikke knuffel Teddy.

6. Niet meer actief

Bij mij is het precies hetzelfde als bij Sancho.

Zit nog maar in de derde ronde maar ik kan het maar niet van me af zetten.
    Ik kan wel zeggen dat het de hele dag door mijn hoofd spookt.
    Best balen af en toe. :rolleyes:

7. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dank je wel Teddy voor je antwoord, vandaag voor het laatst naar het ziekenhuis, ik hoop dat het geen slecht nieuws meebrengt. Liefs Jolie

8. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Lieve allemaal,

Sinds augustus hebben mijn vriend en ik besloten om voor "een beebje" te gaan en logischerwijs ga je dan op zoek naar informatie (eisprong, foliumzuur, soorten slijm etc.) maar ik denk dat dat ook een natuurlijke reactie is. Na mijn vorige cyclus (die lang duurde, ik dacht dat ik zwanger was, toch niet, dus teleurstelling) heb ik besloten er (bewust) minder mee bezig te zijn...Ik heb het idee dat ik nu voldoende weet en gelezen heb, dus dat geeft me rust.

Mijn lieve vriend heeft dat zelf ook gezegd, vroeger waren de vrouwen ook niet bezig met dagen tellen, eisprong moment, temperaturen en slijm bekijken etc. Volgens mijn vriend is het echt een natuurlijk proces dat zich gewoon niet laat dwingen (door randjesfietsen, spuittechnieken etc.).

Gewoon elkaar liefhebben en klussen op de momenten dat je er zin in hebt en geloof me, wij hebben elke dag wel een moment dat we veel zin hebben dus daar kan het niet aan liggen.

Daarnaast moeten lichaam en geest van de vrouw in harmonie zijn, en dat lukt niet als ik elke dag bezig ben met zwanger worden, positiekleding bekijken, alle pijntjes en steekjes checken, slijm bekijken "wat kan dat zijn" etc.

Dus, vanaf nu...we zien wel... :thumup: mijn cyclus is erg onregelmatig, dus wanneer ik na een dag of 35 niet ongi ben, ga ik wel eens testen, en tot die tijd lekker ontspannen en genieten van het leven en de liefde.

Tussendoor lees ik hier wel af en toe wie er van ons zwanger is geworden, omdat ik dat gewoon erg leuk vind voor de mensen waarbij het gelukt is (omdat je ze wel eens volgt via het forum).

Ik laat jullie weten wanneer het bij mij zover is (al duurt het een jaar..of 2) ;)

Succes allemaal!

9. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Sterkte in het ziekenhuis Jolie.
    Ik ben er wel een beetje mee bezig hoor want als ik op 30 November kan testen en het is positief dan ga ik straks zwanger de kerst en oud en nieuw te gemoet en dat lijkt mij toch wel erg leuk.
    En mijn mannetje zij gisteren tegen mij,waneer is het weer klus tijd en dan zeg ik dat het vanaf zondag is en dan voel ik mij toch wel happy als ik er aan denk.
    We klussen ook wel tussen de vruchtbare dagen door hoor maar ja als je vruchtbaar bent dan is het toch erg spannend want wie weet is het raak en vinden het eitje en het zaadje elkaar wel en boem zwanger.

Maar mijn vriendin gaat trouwen volgend jaar en ik ben getuige dus daar ben ik ook mee bezig en dat is ook erg leuk.
    En zo heb ik nog wat dingetjes die ik leuk vind.
    En op mijn werk gaat het wat minder dus een nieuwe baan daar denk ik ook aan,
    Dus zo gaat mijn leventje rustig verder.

Doei Teddy.

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben bij het ziekenhuis geweest en niet zo goed nieuws, 1 eierstok doey het niet dus maandag weer naar de gyna en dan hoor ik wat de kansen zijn en wat we moeten doen, jammer maar we zien het wel.

11. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Mijn mannetje en ik heb afgesproken gewoon om de dag te klussen dan zien we van zelf wel.

de dokter heeft toen gezegt om de dag klussen is voldoende en hoef je nergens op te letten tot je van zelf merkt he ben overtijd.
    Is drie keer gelukt en moet eerlijk zeggen nu veel moeite mee.
    Maar hebben toch weer besloten op de oude manier verder te gaan en dan zien we wel.

liefs lover

12. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Dat is vet bale Jolie wens jou heel veel sterkte en dat het allemaal goed mag komen.
    tegen woordig kunnen ze veel hoor meid ;)
    Zal aan je denken en duimen dat het goed komt.

Liefs Lover

13. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Wat een vervelend bericht nou Jolie.
    Ik leef met je mee hoor meid en hou de moed er in he ook al is dit erg moeilijk wat ik begrijp maar ik help je wel hoor waar ik kan.
    Ik kan je teminste sterkte wensen en aan je denken.

Doei Teddy.

14. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Bedankt voor jullie lieve reactie, we gaan zeker positief blijven denken en gelukkig hebben we geen hekel aan klussen.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Hier precies hetzelfde meid, wij zijn nu inmiddels "al" 10 mnd. bezig en elke maand die erbij komt is er natuurlijk weer 1 teveel maar ik merk wel aan mezelf dat het wat meer naar de achtergrond zakt en ik zoiets heb van we zien het allemaal wel hoor....,ben ook stukken minder op het forum te vinden dan normaal was bijna een verslaving zeg zo vaak was ik hier te vinden...

denk dat de meeste meiden dat wel hebben dat als je er toch al een aantal maanden mee bezig bent dat het wat naar de achtergrond zakt...

ik let in ieder geval niet meer op hoe de stand van mijn bmm is of dat ik nog een keer ovu testen gebruik (heb ik 1 maand geprobeerd) als het ons gegund is zal het vanzelf vandaag of morgen wel een keer raak zijn, en is het ons niet meer gegund dan zal ik er toch aan moeten dat het bij ons bij 2 gezonde kinderen blijft en dat is meer dan menigeen heeft dus ik heb eigenlijk niet eens wat te klagen (volgens andere) maar goed feit biljft natuurlijk dat ik net zo graag een 3e wil als dat het geval was bij de 1e en 2e maar wij hebben wel al besloten dat ik niet de mm in ga om ervoor te zorgen dat mocht een "normale"zwangerschap uitblijven ik toch zwanger zou worden....

het gebeurt of het gebeurt niet...en dan zal het een bittere pil zijn mocht het niet meer gebeuren maar het is niet het einde van de wereld en dat kan ik zeggen omdat wij toch gezegend zijn al met 2 gezonde kids....

maar desalniettemin wil ik iedereen (en mezelf natuurlijk ;) ) heel veel succes wensen met zwanger worden en dat onze dromen maar gauw werkelijkheid mogen worden... :)

16. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië

Hello!
    :p
    Wij zijn ook als sinds januari '06 bezig, wel... IK toch.
    Hij zou ook graag een kindje hebben, daarom niet, maar hij is er minder op gefocused.

Ik heb tot vorige maand me er elke maand écht teveel mee bezig gehouden. Twee vriendinnen van me zijn zwanger en dat deed natuurlijk de wens nog groter maken! :oops: Elke (werk)dag zat ik tijdens mijn lunchpauze op het forum.

Nu heb ik, net als jij, even dit onderwerp naar de achtergrond geschoven met de gedachte: "het komt wel.. de natuur beslist".
    We zijn nu bezig met onze verbouwingen en het zal ongeveer tot februari/maart 2007 duren.. en dan mag het komen! (het duurt tenslotte nog 9 maand, niet?) ;)
    Heb ondertussen ook al foliumzuur gekocht. vitamientjes heb ik toch nodig nu...

Maar inderdaad, stilletje hoop je er soms wel op zo'n mirakel te maken én op de wereld te zetten.

ik ben blij dat ik het eindelijk heb ingezien dat er teveel mee bezig zijn, niet helpt.
    En misschien kunnen we mekaar steunen, meid!

Groetjes :p :p :p

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    smoekie heel veel sterkte met zwanger worden en ik hoop ook voor jou dat het een keer wel raak mag zijn.
    We kunnen elkaar in ieder geval steunen zo via het forum.
    Ik zit pas in ronde 3 maar kan mij voorstellen dat je het niet meer ziet zitten hoor als je al zo lang bezig bent.
    Maar hou de moed er in hoor.

Doei Teddy.

Deel Deze Pagina