hallo, ik ben wel beneiuwd hoe jullie kind communiceerd? praten jullie kindjes al? onze dochter maakt alles duidelijk met eeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh ze begrijpt woorden die wij zeggen wel, en dan doet ze het ook, maar zelf alles met euh. hoe gaat dat bij jullie?
Ja dat noemen wij iig praten eeuuhhhhhwwwww, aaaawwuuuuuuu biiiiiibbb brrrrrrr haha hele gesprkeken voert hij, hij wacht netjes tot je uitgesproken bent en begint dan zelf. geweldig vindt ik het
Hier niet.. ze schreeuwd er gewoon doorheen.. (wat een opvoeding!) Hier wel erg veel verschillende geluidjes en je kan duidelijk merken in wat voor stemming ze is. Ja en Nee zijn wel duidelijk.
Zoƫ vertelt ook hele verhalen en kijkt er dan heel serieus bij! Hoe meer je met haar in gesprek gaat hoe harder ze terug praat, hihi.....
Hier ook hele gesprekken met mn dochter haha Ze praat tegen alles wat ze tegen komt haha Knuffels,ik of mn man,de honden,de kat enz... Ook heb ik soms hele gesprekken in babytaal met dr haha Geweldig vind ik het! Ik vraag altijd voor de lol als ze net wakker is: Heeft lieve lekker geslapen? En dan zegt ze altijd hard en duidelijk: JAH En dan heeft ze lol voor 10
tamer praat de oren van je hoofd. Hij praat veel maar in zijn eigen taal en er is geen touw aan vast te knopen. Als hij iets wil hebben en hij kan er niet bij dan gaat hij wijzen en je roepen. En voor zijn flesje maakt hij elke keer de zelfde klanken, ik weet dan gelijk wat hij dan wil.
Bij Kylian is alles Atta en dat terwijl hij best al wel woordjes kan, we horen die dingen dan een paar keer en meestal zit hij dan verscholen ergens en heeft hij niet in de gaten dat wij hem horen. Dus we weten dat hij Auto, aap, hond, eten en kikker kan zeggen alleen doet hij het niet op 'commando' En hij zegt mama en papa. Voor de rest horen we dus Atta, wawawawawawa, dadadadada, tatatatata en kakakakakakka Groetjes Anita
verder zeg tamer baba / betekend papa in het turk dede betekend opa in het turks mama betekend babyvoeding in het turks. als je vraagt waar is baba dan kijkt hij gelijk naar zijn vader. zo lief.