CZ verzekering

Discussion in 'De lounge' started by Batchie, Jul 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hoi hoi,

ik had even een vraagje aan de mensne die bij CZ verzekerd zijn. Ik snap het even niet meer :oops:

op hun site staat bij vergoedingen dat een poliklinische bevalling zonder medische indicatie voor 100% word vergoed

alleen een eigen bijdrage. maar bij het kopje "wat kost een geboorte" staat dit:
    Nu snap ik het niet meer :oops: , moet ik nu wel of niet betalen voor mijn bevalling? (behalve dan de eigen bijdrage natuurlijk)

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

ja, ik heb er ook mee rondgelopen. Snap ook niks van hun website. Toen heb ik ze maar gebeld. Het blijkt dat iedereen een basisverzekering heeft waar alles bij inbegrepen is (kraamzorg, ziekenhuisbevallingen en verloskundige etc...) Kies je voor een ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie, dan zijn de kosten voor jezelf. Je kunt het beste gewoon eens met cz bellen hoe je verzekert bent.

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik heb de jongerenverzekering, en daar stond dus die eerste

4. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Hoi BAtchie,
    dit is het antwoord wat ik kreeg van CZ op mijn vraag. Ik heb een CZ verzekering met een plus aanvulling:

In uw e-mail informeert u naar de vergoeding van een poliklinische bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie.

Uit de aanvullende verzekering plus die u heeft gekozen wordt dit 100 % vergoed.

Heeft u nog vragen of opmerkingen dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groeten,

John Vanovermeere
    klantenadviseur afdeling Servicekantoren CZ Actief in Gezondheid

Jij kan hun dus ook gewoon mailen.

groetjes Karin

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dit staat op de CZ site en is ook wat er door CZ aan mij is verteld.

Maximale vergoeding bedraagt € 173,-- per dag.

Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top of SuperTop heeft afgesloten, vindt volledige vergoeding plaats.

Share This Page