nog 17 dagen en dan begint GTST weer ik heb er nou al weer zin in kunnen we er eindelijk achter komen wie het heeft gedaan
Heb dat al heel lang niet meer gekeken, vroeger wel, ben er ook helemaal uit! Ik wacht liever op Desperate Housewives
ik wil je niet pesten hoor, maar het duurt nog langer. op deze gtst weblog staat rechtsbovenin een teller. http://www.gtstfansite.nl.tt/ dus je moet nog even wat langer wachten!
Yes eindelijk.. is zeker verslavend, kan ook niet wachten tot het weer begint, zeker nu met ludo enzo.Kussies kaatje
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Das nog eens goed nieuws, had er al bijna niet meer aan gedacht. Ik ben weer helemaal blij Liefs Wendy
die herhalingen ken je toch al? dus voordat je weet wie ludo vermoord heeft, ben je weer een tijdje verder. ik kijk wel nog een keer de laatste aflevering, om er weer even in te komen.
fijn die herhalingen, was op huwelijksreis toen het einde kwam... dus herhalingen..... laat maar komen
Ik vind het ook heel leuk om naar GTST te kijken, zeker omdat mijn schoonzusje ze monteert. Maar momenteel vind ik het heel leuk om naar de Rally Amsterdam-Peking te kijken. Dat lijkt mij nou werkelijk super om aan mee te doen. Gina