Hallo meiden, Ik ben er weer heeft even geduurd maar er is nog niet zo heel veel te melden. Ben op 13 aug (netjes op tijd) weer ongi geworden, hopend dat mijn lichaam nu weer alles op een rijtje heeft. Dat betekend dus op naar volgende ronde. Maar eeeh ik wil nog wel iets vertellen, buiten dat ik een heerlijke vakantie gehad heb is het fantatisch geweest, ik ben ten huwlijk gevraagd. YESSSSSSSSSSSSSS. Dus dames als ik niet zo heel veel aanwezig ben zit ik waarschijnlijk met mijn hoofd in de wolken. En als het dan ook nog spoedig zo mag zijn dat onze wens ook nog uitkomt dan word ik (GEK) van blijdschap. word vervolgd !!!!!! Knuffie voor iedereen
gefeliciteerd met je as huwelijk, ik zelf trouw over een maand, en het wordt nu echt spannend. Hebben jullie al een datum geprikt?
Nou we zitten te denken aan 20-07-2007, maar ja waarschijnlijk zijn we niet de enige die dat een leuke datum vinden. Maar mocht het zijn dat ik toch snel zwanger raak, dan trouwen we wel voor dat de kleine er is. Maar als er meer bekend is horen jullie dat zeker.
Gefeliciteerd meis!!! Wat een heerlijk gevoel he?! Ikzelf ben vorig jaar op vakantie ten huwelijk gevraagd en wij trouwen volgende maand!!!!! Eindelijk!!! Want een jaar wachten is echt heeeeeeeeel lang, maar zekers de moeite waard Geniet ervan daar bovenop die wolk
Leuk dat je er weer bent Rebtam En gefeliciteerd met jullie verloving, dat word een druk jaartje met alle voorbereidingen Hopelijk snel ook ander goed nieuws
gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk , en hopende dat jullie 2e wens maar heel snel uit mag komen
Gefeliciteerd!! Spannend allemaal he. Ik trouw in oktober en dat komt nu wel heel erg dichtbij. Konden we dat maar van onze andere wens zeggen... Heel veel succes en vooral heel veel plezier bij de voorbereidingen!! Gr Droom