Hoi hoi Een tijd terug had ik me afgemeld op zp om meer rust te creëeren voor mezelf en het zwanger worden op lager pitje te zetten. Er speelde best veel vandaar dat ik besloten had te kiezen voor wat rust. En dat heeft geholpen.. we zijn zwanger. Ik wist niet precies waarneer ik het moest worden en had zondag test gedaan daar was zo goed als niks op te zien maar men ongi bleef weg en vanmorgen na veel twijfelen toch een test gedaan. Eerst van de kruitvat 2 voor 5 en er kwam meteen streepje dus de 2e test gedaan en wederom meteen een streepje. Hop na de etos gegaan en de predictor gehaald die nieuwste van hun en resultaat 2 strepen. We kunnen beiden ons gelukkig niet op en het besef moet ook echt even komen dat het zover is nu.
Dank jullie wel zitten echt buiten en kunnen niet geloven dat raak is. Zijn vanaf vorig jaar juli a augustus bezig.. Wanneer zou ik een digitale kunnen doen denken jullie.
Van harte proficiat! Toch nog redelijk snel gegaan dus, mooi! Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt