Wat moet ik nou, al 10 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cyn1983, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word een beetje gek en heb de laatste week ook erg veel last van chagerijnige buien. Ben nu 10 dagen overtijd, geen ongi te bekennen en ook geen positieve test.

Ik heb af en toe last van mijn onderbuik en hebben witte vlokken in mijn urine zitten.

Wat denken jullie? Sla ik gewoon een maand over met ongesteldheid? Kan dat eigenlijk?
    Of ik moet ik eens naar de huisarts?

En als ik dan een maand oversla, wanneer is dan weer mijn eisprong?

Wie o wie heeft dit ook weleens gehad of heeft een tip voor mij.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Sorry Cyn heb dit nog nooit gehad dus kan je geen advies daarin geven. Misschien is het raadzaam om even naar de HA te gaan om bloed te laten prikken ;)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik werd pas na een maand overtijd geholpen door de HA
    kreeg een inwendige echo
    en een paar tabletten provera om een ongi op te wekken

4. tam1980

tam1980 Lid

14 feb 2010
    37
    0
    0
    ik heb het ook ben nu al 16 dagen overtyd en nog niks te bekennen ja last van me rug en andere kwaaltjes ook geen positieve testen de huisarts zeg dat het geen kwaad kan was er met mijn zoontje dus niet alle tyd om nog meer te vragen
    succes

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waar is die 10 dagen overtijd op gebaseerd? Want ik zie onder je banner een cyclus van 43 en een cyclus van 31 staan. Als dat gebaseerd is op een cyclus van 31 dagen, zou je natuurlijk ook weer een cyclus van meer dan 40 dagen kunnen hebben. Dat hoop ik natuurlijk niet voor je!

Ik weet verder ook niet wat je zou kunnen doen...tja...afwachten, maar dat is het hem nu net! Lastig hoor.

6. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    afwachten of gewoon naar je ha gaan....je weet maar nooit toch? ik was tot gisteren 11 dagen overtijd en heb gisteren positief pas getest,terwijl ik al een stuk of 5 x getest had....
    Wel is het zo dat je misschien toch je cyclus verkeerd heb gerekend,of dat je een ongi overslaat.
    succes meissie!

7. MamaNienke

MamaNienke Niet meer actief

Als je naar je cylcussen kijkt in je onderschrift is het indd msischien wel weer een langere cyclus..!

Maar ik zou wel naar de ha gaan en vragen om een bloedtest! Hoort hij/zij je wel te geven vind ik zelfpersoonlijk!

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ Littlelovebug, gefeliciteerd! Wat fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben!

9. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Bedankt!Dat zeker,maar het blijft spannend,ik heb wel veel kramp en pijn in mijn liezen....blijfy spannend of het goed zal blijven gaan,we zijn wel als de dood voor een 3de miskraam...
    We houden de moed erin!

10. misa

misa Niet meer actief

Als je 10 dagen overtijd bent, zou ik gewoon bij de ha om een bloedtest vragen.
    Maar wel rekenen vanaf je langste cyclus he!
    Succes!

11. Cyn1983

Cyn1983 Lid

25 jan 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Littlelovebug, gefeliciteerd.

Ik had mijn ei precies op de dag dat ik uitgerekend had met een lengte van 31 dagen. Die 43 dagen was de eerste keer dat ik wee rongesteld werd na het stoppen met de pil.

Ik ga morgenochtend wel weer testen en anders volgende week maar de ha.

12. misa

misa Niet meer actief

Je moet ook doen wat goed voelt. Is jouw lichaam!
    Heb je al getest? En?

Deel Deze Pagina