Dit is echt drama.. Moet gewoon ff zeuren.. De laatste paar dagen zo'n last van mn hormonen.. En dan echt in de zin van, zin in sex... Maar ja, houd gauw op als je alleen bent.. Alleen werken mn dromen ook niet bepaald mee.. droom er alleen maar van.. En die van afgelopen nacht is helemaal.. Gewoon mn collega!! Nog niet eens sex, werd te vroeg wakker. Maar toch!! Haha.. Sta nu ook nog alleen met hem te werken en ken gewoon nergens anders aan denken.. Dat is toch drama!!! Hahaha sorry hoor... moest echt ff zeuren...
haha geweldig !! ik ben ook een hormonenbom wat seks betreft haha droom der ook soms over alleen niet met een collega maar met men man (hoezo geobsedeerd) haha kan der niet genoeg van krijgen
hahah maar al met al heb ik er ook last vast hoor...al zei ik net wel tarzan uit de kast...ik ben net zo kan wel 3 keer per dag en ben al 34 weken inmiddels....vind mn man gelukkig niet erg
ik kan ook wel 3 a4 keer per dag hoor haha was bij men meid net zo ! en heb toen ook bijna dagelijks seks gehad tot de dag voor men bevalling (wat achteraf gezien heeeeel slecht was had blijkbaar al 48 uur gebroken vliezen maar ja moest dus zoiezo aan de AB )
neen , ik was dinsdag naar de gyn geweest en had een inwendig onderzoek gehad , thuisgekomen roze verlies maar hoorde erbij , en dan net als waterige afscheiding dus echt drupje per drupje , tot donderdag ik weeen kreeg en met een smoesje als ja ik verlies vocht naar het zh ben gegaan omdat men man om 5u15 moest opstaan om te werken en ik hem niet dierf laten gaan . en daar de test gedaan en het was vruchtwater, met het inwendig onderzoek was er een scheurtje gemaakt en zo dus niet echt iets gemerkt, was achteraf gezien wel teken voor hoor want de *afscheiding* was wat meer maar ja niet bij stil gestaan dus
Owh hou op!! Hahaha... Ook al vind ik mn ex op het moment de grootste egoist en klootzak die er rondloopt, maar op dit moment had ik hem liever wel hier gehad.. Hahahaha...
Maar goed ook dat ik nu weer thuis ben.. En miss ook maar goed dat ik een zwaar vermoeden heeft dat mijn owh zo leuke collega volgens mij voor de mannen gaat... Maar anders... Hahahaha... Weet niet of ik me zelf had kunnen bedwingen.. Lol....
Sterkte hihi maar als voor mij dit uitzicht op komst is....heb ik een heel blije man....die is nu super sjaggie omdat ik echt geeen zin heb. Hihi....even geduld aub...hihi
haha fijn om te lezen, ik heb er ook 'last' van. Wil ook elke dag wel. Maar heb nu wel een probleempje, klaarkomen doet ongelooflijk pijn in mijn buik. Zal de baarmoeder zijn? Dus sinds vorige week geen sex gehad Had iemand anders daar ook last van? En de belangrijkste vraag ... gaat dat nog weer over?