Mijn wens is dat we een beter jaar mogen krijgen dan dit jaar. dit jaar was met een hoop tegenslagen.. het lijkt allemaal nu zo goed als goed te gaan we wensen dat dat ook zo blijft! Mijn grootste wens die zal wel niet uit komen dat is een 2de kindje maar dat gaat niet zo makkelijk daar moet eerst het één en het ander voor gedaan worden. + met alle tegenslagen van dit jaar. is het beter om te wachten. Verder wens ik dat het stukken beter gaat met me moeder en haar hernia. Verder voor de mensen die ik lief heb! dat die een mooi, gezond jaar mogen krijgen, voor sommige een vruchtbaar jaar.
1: Zwanger raken en een gezond kindje krijgen! 2: Een huisje kopen! 3: Sparen! En natuurlijk alle cliché dingen zoals gezondheid en geluk voor iedereen die ik lief heb!
Met stip op 1: zwanger raken, en misschien nog wel bevallen in 2011 2) Net zo gelukkig met mijn mannetje blijven als nu 3) Een aantal dingen aan ons huisje verbouwen
mijn wens voor 2011 ik heb eigenlijk weinig te wensen.... ik heb eigenlijk alles, een heerlijke man, 2 prachtige kinderen een huis,inkomen, etc, nee ik heb weinig te wensen voor mezelf, hoewel.... de dagelijkse pijn die ik heb door mijn ziekte wel wat minder mag zijn, maarja daar kunnen we niets aan veranderen nee als ik al wat te wensen heb.....dan is het voor mijn lieve zusje, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug, is afgelopen jan. op haar 18e bevallen, en dezelfde dag heeft haar vriend haar verlaten, ondertussen is die vriend haar zo goed als nog steeds aan het stalken, hij doet er alles aan dat ze geen andere vriend weer krijgt, omdat hij niet wil dat iemand anders zijn dochter opvoedt, ik wens dus, dat mijn zusje weer open mag staan voor de liefde, dat ze een heel liefdevol en gelukkig 2011 heeft
Ik wens een hele mooi zomer om lekker met me gezinnetje te kunnen genieten!! voor iedereen een gelukkig & gezond 2011!!!
Ik wens dat we halverwege 2011 een gezond kindje in onze armen mogen houden. Verder inderdaad the usual stuff maar waarvoor ik geen jaarwisseling nodig heb om het te wensen, met name gezondheid want dat heb je niet altijd in de hand.
Het eerste wat bij mij in m'n hoofd opkomt is dat mijn wens is dat een super goede vriendin van mij zwanger zal worden!! Zijn al een tijdje bezig.
Mijn wensen zijn: - Goed door mijn operatie heen komen en snel herstellen. - Een leuke baan vinden. - Zwanger worden van een 2e wondertje. - En dat we maar heel gelukkig mogen blijven met elkaar en gezond natuurlijk.
Het zou leuk zijn als we eens niet met kanker te maken hebben een jaar of 20 minimaal maar dat zal wel teveel gevraagd zijn... Iedereen om ons heen gaat eraan dood.
Ik heb maar één wens: zwanger worden van een gezond kindje. Voor de rest ben ik een gelukkig mens *snik sentimenteel*
als eerste dat alle mensen die ik liefheb gezond mogen blijven... verder dat ik eindelijk eens een leuke baan zal vinden waar ik in kan groeien en happy ben... t wil namelijk niet vlotten dit jaar.. dus op naar 2011 ! en een broertje of zusje voor mijn meissie zou heel erg leuk zijn
Hier dezelfde wens, en dat mijn man weer kan gaan werken en dat we vooral een gezond en gelukkig 2011 mogen hebben. Verder wens ik voor iedereen een gezond, gelukkig en mooi 2011 toe en vooral een vruchtbaar jaar. Dat al jullie dromen en wensen maar mogen uitkomen.
dat ik een beetje van mn angst afkom. en verder dat mn gezin en familie gezond blijft en dat de beeb gezond geboren wordt. en we het goed naar onze zin krijgen in ons nieuwe huis
Me kindjes gezond blijven. Me ouders gezond Ik zelf beter in me vel komt te zitten. Verder niet veel wensen dan simpel geluk.
Ik lees hier al een tijdje mee met Juulzon en mijn wens voor 2011 is dat er voor haar en haar man een kindje zal komen. (en natuurlijk voor alle anderen met een kinderwens) Zelf heb ik weinig te wensen.........ik heb alles al (2 gezonde kids en een lieve man). Maar dan wens ik dat mijn dochtertje het leuk krijgt op school, ze mag in februari (en mama huilt al bij de gedachte)
mijn wens: ik heb er eink maar één--> zwanger worden! dus laten we dit jaar 2010 afsluiten en 2011 in gaan met een beetje hulp van de gyn I HOPSE SOOO en voor iedereen: ik hoop dat al jullie wensen mogen uit komen!
Ik wens voor 2011 dat ik minder pijn heb (al 10jaar rugpijn en sinds paar maanden aan morfine) verder wens ik weinig. misschien wat beter op financieel gebied en verder dat we allemaal gezond blijven. wens voor 2013 misschien een 2de kindje maar zover zijn we nog niet
Mijn wens is eindelijk zwanger raken. Ben al 3,5 jaar bezig, waarvan ruim 2 jaar de mmm. En verder heb ik niet zo heel veel wensen. Voor iedereen een goede gezondheid natuurlijk