Altijd koude voeten

Discussion in 'De lounge' started by MissBianca, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Vind dat zo irritant. Wat ik ook doe, ze zijn in de winter nooit warm. Heb nu 1 paar gewone sokken aan en 1 paar dikke sokken. Toch heb ik van die ijsklompen. Wie weet of je er iets aan kan doen? Bijv. bepaalde vitamines slikken of weet ik veel wat. Kan ook pas slapen als m'n voeten opgewarmd zijn. Alleen in de zwangerschappen had ik er geen last van, maar da's nou niet de ideale oplossing:)

2. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    zorgen voor een betere doorbloeding, dus; niet roken, niet te veel drinken, voldoende conditie, gezond eten, geen knellende kleding, niet met je benen over elkaar en niet te lang stilzitten. Zo is er vast nog wel meer te googelen daarover...

Daarintegen hebben sommige mensen gewoon altijd warme of koude voeten/handen en kunnen er weinig aan veranderen...

3. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Hier nog eentje met ijsklompen! Maar net wat je zegt; een wonder nu ik zwanger ben voor het eerst heeeeeeeerlijk warme voetjes. Tja wij hebben vloerverwarming aangelegd en de leidingen extra dicht bij elkaar (tussen bij- en hoofdverwarming in) en dat helpt wel enorm moet ik zeggen. Vroeger had ik ook altijd sokken en sokken sokken aan en niks hielp. Ja, ze tegen mijn man aanhouden op de bank. Hihihi Maar werd hij niet altijd gelukkig van.

Ik denk dat je er helaas mee moet leren leven ;)

4. Jel

Jel Niet meer actief

Dat heb ik ook altijd in de winter. Ik heb dan altijd sokken met daaroverheen sloffen aan, en dat helpt wel goed moet ik zeggen.

5. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hier ook altijd ijsklompjes, zelfs in de zomer.
    Ik heb bij de winkel "de tuinen" verwarmbare sokken gekocht, in de magnetron (soort pittenvulling) en dan heerlijk aan. Ze blijven rond 2 uur warm. Vooral 's-avonds is het heerlijk op de bank. Ook daarna in bed geen last van koude voeten meer.

Misschien een idee?

Hot Socks | De Tuinen

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Da's een goed idee! En ja, ik zit altijd met m'n benen over elkaar. Weet dat ik dat niet moet doen, maar het is een gewoonte. Zal er nog meer op proberen te letten:)

7. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL

Je moet juist wel veel drinken, alleen geen alcohol;)...

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    hier ook last van!!! altijd ijs ijs koude voeten...... zelfs pijnlijk af en toe (vooral als je met koude voeten van bv een fiets afspringt AUWW)

Maar aangezien ik de UGGS heb ontdekt heb ik dit gelukkig nOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer...
    echt ik zweer erbij!!! Zelfs met -10 heb ik nog heeerlijke warme voeten. ik kan er echt nooit meer zonder.

en ze lijken (zoals bijna het hele forum hier vindt hihi) misschien een beetje lomp.. maar onder een leuk jurkje of over een skinny jeans vind ik het best leuk staan! en het loopt zo lekker...

als je ze een x tegen komt in de winkel... doe ze voor de grap een keer aan..... gewoon doen! dan trek je ze nooit meer uit hihhi :D

(ps ik heb geen aandelen in UGGS hahahahaha LOL)

Share This Page