Hallo dames, Mijn man en ik zijn al een aantal jaar bezig voor een kindje, vorig jaar was ik ein-de-lijk zwanger maar het bleef helaas niet plakken. Mijn man heeft een slechte zaadkwaliteit en na de eerste IUI-poging moest 'ie maar naar de uroloog voor een echo. Hij heeft een spatader op z'n linkerbal. Man heeft veel problemen met ziekenhuizen in het algemeen en naalden in het bijzonder, dus 'm zo ver krijgen dat 'ie een ingreep ondergaat was niet gemakkelijk (staat nu op wachtlijst voor onderzoek met contrastvloeistof). Ik word daar soms zooo boos om, omdat het voor mijn gevoel zo 'vijf voor twaalf' is. Ik ben dit jaar 35 geworden en dat voelt best als een ommekeer. Herkenbaar?
Niet herkenbaar, maar wat een vervelende situatie zeg! Ik hoop dat jullie snel een klein wondertje in de armen mogen sluiten ! Liefs
Och meis... vrouwen krijgen nog wel later kinderen hoor.. voel je niet opgejaagd door je leeftijd.. echt!!
Ik ben nog wat ouder (ook door problemen met zaad van mijn vriend niet eerder zwanger kunnen worden) en herken het zeker. Toch laat ik dit niet de reden zijn om te stoppen met proberen. Een vriendin van ons is 46 en is over drie weken uitgerekend. Das misschien wel wat extreem maar ik houd me vast aan de gedachte dat het bij haar ook gelukt is. Jij bent misschien iets ouder dan gemiddeld maar zeer zeker niet te oud!! Gaat vast lukken om moeder te worden.
Ik herken het zeker! Ik had altijd in mijn hoofd dat ik net als mijn moeder op mijn 26ste moeder wilde worden, maar helaas leerde ik mijn man pas op mijn 26ste kennen en toen we toe waren aan kinderen heeft het nog 5 jaar mmm gekost voordat het gelukt is. Ik was net 2 dagen 34 toen ik moeder werd van onze dochter. Het voelde erg oud en ik ben best jaloers op vrouwen die eerder moeder zijn geworden, maar het is nou eenmaal niet anders en heb me erbij neergelegd. Ik ben tenminste moeder geworden en er zijn genoeg vrouwen die nog later moeder worden of helemaal geen moeder worden. Het is echt een mega wonder en ik hoop heel erg dat jij dat ook nog mee mag maken!
Ik ben bijns 29 en altijd gehoopt voor m'n 30ste 2of3 kinderen te hebben. Helaas ga ik de eerste nu waarschijnlijk niet eens redden.. Dus ja ik voel me ook ineens oud, terwijlnik weet dat dit niet zo is. Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Masr probeer nu vooral hoop te hebben dat je ooit mama wordt...