Hey! Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. En vanochtend heb ik getest. De eerste twee minuten bleef de test omowit, dus heb ik hem weggelegd en ben ik weer naar bed gegaan, met het idee dat ik binnenkort dan wel ongesteld zou worden. Een ruim half uur later kwam ik terug in de badkamer, waar de test nog lag (ik had m weg moeten gooien) en toen zag ik een hele duidelijke roze streep op de test staan. Maar dus wel veel te laat, officieel niet geldig. Mijn vraag is, kan een indroogstreepje ZO dik worden? Ik heb verder geen zwangerschapssymptomen, mijn borsten waren de afgelopen dagen gevoelig, maar dat lijkt weer over te zijn. Alleen krampen in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld worden moet. Iemand een idee?? Hier trouwens een foto van de test (na ruim een half uur gemaakt)
Zo'n positieve test kan nooit niet ongeldig zijn! Dit is hartstikke positief . Je zou voor je eigen gevoel nog even een test kunnen doen en er dit keer wel langer dan 2 min bij blijven. Heb je de andere test in het doosje?
Nee de testjes zijn op hier hihi, maar ik heb toch net een halve liter thee op, dus nu testen heeft niet zoveel zin. Zou het morgen nog een keer kunnen proberen. De test was zó wit in het begin, geloof het nu gewoon niet
Ik zou niet kunnen wachten om er nog een te doen (en er dan bij blijven!) want ik vind deze zeker positief! Gefeliciteerd!