Ben even zo pissed off!

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey meis.

Wat een achterlijke opmerking van hem zeg. Ik snap daar werkelijk niets van. Hij wilde zo graag samen met jou en jullie meisje weg. Oke prima als er dan nog 2 meegaan, maar dat hij idd de veiligheid van jullie meisje zo onbelangrijk vind zegt alweer genoeg over hem.

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Mijn ex wilt graag dat ik mee ga, waarschijnlijk een poging om dingen te lijmen tussen ons, nog zo vlak voor mijn bevalling.
    Ik vertik het om Yasemin alleen te laten gaan met hem, no way.
    Maargoed, dit is weer zo een ongelooflijk DOMME actie van hem.
    Kom op zeg. Hij heeft me hiermee écht op de kast gekregen!

Ik heb teruggesmsed dat ik de veiligheid van mijn kind belangrijker vind en dat ik het zwaar onverantwoordelijk van hem vind!
    Krijg ik natuurlijk weer zo een sms terug: 'Ja, ik dacht aan beide kids op schoot'.
    Denkt hij dat hij het daarmee beter maakt... Nee, het laat zien dat ze nog onverantwoordelijker zijn dan ik dacht!!!! OMG!

Het gaat inderdaad om het aantal zitplaatsen voor de volwassenen. Nou sorry, maar daar had je dan eerder aan moeten denken, je kunt toch tellen.
    En nu ineens gaat hij een 2de auto regelen.

Maargoed, ben zo geirriteerd. Mijn zin om te gaan is totaal verdwenen. En mijn dochtertje weet niet dat ze morgen naar de Efteling gaat, ze zou het niet eens begrijpen als ik het nu zou vertellen.

Heb wel gesmsed dat ze maar zonder ons moeten gaan. Heb geen zin in dat last minute auto geregel door hun domheid!!!

Schrijft hij terug dat hij al kaartjes heeft gehaald. Geloof ik helemaal niks van. Aangezien hij vanochtend nog smsde of ik nog interesse heb morgen te gaan.
    Geloof best dat je zoiets kan reserveren (aantal kaartjes), maar niet dat het al betaald is.
    Heb gewoon echt geen zin meer met hen. Wist trouwens niet eens dat die andere lui mee zouden gaan.

Ben blij dat ik niet overdrijf in jullie ogen, vind het een enorme afknapper dat hij als vader zijn eigen dochtertje op schoot wilt nemen en dat andere kindje wel in een stoel mag.
    Je zou maar een ongeluk krijgen en mijn kind is de enige die het raam uitvliegt... Ohhhh!!!!! Verschrikkelijk.......

Stel je voor dat ik haar alleen mee had laten gaan morgen..dan had ik het niet eens geweten!
    Wat een zak!

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    PRECIES meid!
    Zo is hij dus altijd en als ik dan boos wordt, zoals net..dan is het ineens: ja sorry sorry, dom van mij.. blabla.

Gedraag je eens volwassen man! ;)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb hem intussen duidelijk gemaakt dat wij niet meer mee gaan en ik absoluut niet langer met hem in discussie ga hierover.
    En dat ik niet meer zit te wachten op zijn zielige excuusjes per sms.

Hij probeert het nu goed te praten door te zeggen dat het andere kindje ook op schoot zou gaan.
    Sjees......nou heb gezegd dat mijn mond daar nóg meer van open valt!!!

Jeetje, stel dat ik morgen bij voorbaat al niet mee zou gaan, dan was mijn kind gewoon op schoot beland. Aan de risico's wil ik niet eens denken :(
    Wat een malloot zeg....

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou ja, wel lief toch dat hij alsnog een tweede auto probeert te regelen? Blijft stom dat hij dat zelf niet in zag, maar hij is wel gevoelig voor jouw mening.

Als ik enkel dit incident zou beoordelen, dan vind ik dat je ook wel een tikkeltje heetgebakken reageert. ;) Maar goed, ik heb geen verleden met die man. Misschien wel goed om te weten dat jij misschien extra geirriteerd reageert door jullie verleden en hij daardoor ook geen eerlijke kans krijgt.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi Yukl,
    klopt ik reageer misschien overdreven, maar dat komt inderdaad door ons verleden en dus ook de reden dat het stuk is gelopen niet zo lang geleden!
    hij denkt gewoon nooit eens na, altijd achteraf..en dan altijd zielig achteraf excuses maken.
    Ben dat zo zat gewoon...het gaat hier om de veiligheid van ons meisje, de Efteling staat nu al 2 weken vast dus hij had genoeg tijd om erover na te denken en twee auto's te regelen.
    Altijd maar dat onverantwoordelijke gedoe van hem. Ben het zo zat geworden dat ik nu gewoon echt niks meer van hem kan hebben...

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Kan het me ook wel voorstellen hoor :D Ik heb ook wel eens van die buien dat ik werkelijk overal geirriteerd van raak. ;) En in jullie geval is dat natuurlijk allemaal nog een stuk erger.

8. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    Hele goede keuze om lekker thuis te blijven meid! Dit onverantwoordelijke gedrag van hem is onacceptabel. En ik heb t idee dat hij geen flauw benul heeft waarom t verkeerd is wat ie zegt. Vooral vanwege die andere opmerking dat ie dan beide op schoot kan nemen. Ow DUH!
    die kaartjes kan hij idd wel gereserveerd hebben, maar denk echt niet dat hij betaald heeft. En so what? Dan is hij een mooi bedrag kwijt, had ie maar even na moeten denken voordat ie stomme dingen gaat roepen. En als ie dan echt bij je terug wilt en hij wil de relatie "lijmen" dan neemt ie toch geen andere personen mee?
    zou me best ongemakkelijk voelen dan.
    Doe rustig aan, maar je niet te druk. Dit zijn van die "harde buiken situaties" kun jij ff niet gebruiken. (* voelt zich erg zorgelijk moedertype nu*)

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey Fontana,
    ja ik merk eigenlijk ook wel dat hij de laatste tijd teveel toenadering zoekt. Waarschijnlijk omdat ik bijna moet bevallen en hij nog snel alles wilt lijmen.
    Pfff nou merk nu weer eens heel goed dat ik me beter en relaxer voel als ik hem niet zie of spreek.

En die nicht en neef die hij meeneemt zijn toevallig ook hele goede vrienden van mij. Ik zou juist niet weten wat ik daar alleen zou moeten met mijn ex en dochtertje.
    Maar wij gaan sowieso niet meer.

Nu wilt hij hier morgenmiddag langskomen.
    echt niet dus he! Laat me nou eens in alle rust genieten van mijn zwangerschap. Jeetje man.. Ik heb je niet voor niks het huis uitgezet, hoor.

En inderdaad, hij heeft nooit enig benul waarom datgene wat hij zegt niet door de beugel kan.
    Gek, want hij is eigenlijk heel intelligent.

Ik wil gewoon dat hij meer afstand neemt. Wil je je dochter zien? Prima, neem haar ergens mee naartoe hier in de buurt of daar waar je nu woont (oom en tante), maar hij blijft hier zoooo plakken.
    Merk dat ik hierdoor meer stress krijg en nog steeds niet kan genieten van mijn zwangerschap!!!!
    Krijg ik nu een sms: of hij straks kan langskomen.
    dit bedoel ik dus!!!

10. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    herkenbaar. Mijn ex had nog geen eigen huis, dus die kwam hier geregeld de kinderen bezoeken. Ik vond t vreselijk, omdat er toch een soort spanning hangt tussen elkaar.
    Hij heeft nu eindelijk een eigen plek, dus hij hoeft hier niet meer op de bank te zitten en commentaar te leveren dat de cv te hoog staat ofzo.

Zakelijk blijven en duidelijk. Grenzen aangeven en daar voor jezelf niet overheen gaan. Afstand en idd dan neemt ie jullie meisje maar even mee ergens anders naartoe.
    sterkte...

11. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Dit is niet aanvallend bedoelt hoor weet ook niet waarom jullie uit mekaar zijn.

Maar hoe zou je het vinden als hij juist niks van zich liet horen en geen interesse zou tonen in je dochter en jou?

Misschien heeft zijn nichtje dit wel voorgesteld van de auto omdat het officieel wel mag (zou niet mijn keus zijn) zij ziet een ouder kind die goed kan zitten en ziet misschien het gevaar niet.

Je kan hem ook geen dingen blijven opdragen als jullie helemaal uit mekaar zijn en hij zijn kinderen heeft in het weekend of misschien wel coouderschap. Je zal hem dan toch ook moeten vertrouwen.

Sterkte

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hij heeft geen co-ouderschap.

En hij mag ons meisje altijd zien wanneer hij dat wilt. Gisteren bleef ik ook de hele middag thuis omdat hij zgn. met haar naar Ballorig zou gaan. Hij is niet gekomen en het is dat ik hem vroeg waar hij bleef..anders had ik nog lang kunnen wachten.
    Hij komt dus wanneer hij zin heeft... ik moet me aanpassen aan zijn schema.

ik besef dat het de papa blijft, maar het gaat mij gewoon veel te ver dat je kind uberhaupt wilt vervoeren zonder stoeltje.
    En Efteling is vanaf hier echt anderhalf uur rijden.
    Hij brengt zijn kind in gevaar en nee, dan vertrouw ik je niet meer.

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

Oh vervelend is dat he, wanneer je je moet aanpassen aan hun schema. Hier was het ook zo, heeft ie 1 keer gedaan, bij de 2e keer heb ik de deur niet open gedaan en hem duidelijk gemaakt dat ie in het vervolg zich maar aan onze afspraken moest houden.
    Wil nl niet dat mijn dochter opgroeid met het idee dat dit allemaal maar normaal is of dat ze zich verheugd op de komst van haar vader en teleurgesteld wordt op het moment dat ie gewoon maar niet komt opdagen. Wordt hier niet geaccepteerd, makkelijk zat.
    Moet er wel bij zeggen dat de boodschap destijds duidelijk is aangekomen hoor, hij doet het als vader hartstikke goed.

Verder zou ik ook woest zijn als mijn ex met zo'n belachelijke vraag zou komen aanzetten.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey wuppie, ik begrijp je niet goed. Wat mag officieel wel?

Assi: Ik kan er met mijn kop niet bij dat iemand een klein kind in de auto zou willen vervoeren zonder een kinderzitje. Helaas gebeurt het maar al te vaak.

Over gereserveerde kaartjes: Kids t/m 4 gaan sowieso gratis, dus of je dochter wel of niet mee gaat, zou niets uit moeten maken voor de kaartjes. Lijkt me dat die opmerking van hem wel jouw vermoeden beaamt dat het een lijmpoging is.

PS: Ik woon vlakbij de Efteling en had tijdens mijn zwangerschap ook een abonnement. Geloof me, het is niet aan te raden met 36 weken nog een hele dag naar de Efteling te gaan! Ik trok het niet langer dan 2 uurtjes :) Het is véél lopen, daar.

Succes!

15. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Een kindje hoort niet los in de auto, dus dat zou ik ook even duidelijk maken.
    En als er geen plaats genoeg is in de auto, is het jammer, dan moeten er mensen, die niet mee zou gaan, gewoon lekker thuis blijven ;)

Ik zou, als je je toch al zo rot voelt nu, gewoon lekker thuis blijven morgen, en zelf even wat leuks gaan doen.
    Een spelletjes dag ( weet niet hoe oud je kindje is) een kinderboerderij of iets.

Sterkte ermee ;)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

je mag toch een kind tot een bepaalde leeftijd(dat weet ik even zo niet te zeggen) niet zonder stoeltje vervoeren? harstikke gevaarlijk,er moet maar iets gebeuren. Ik zou zeggen, ik ga zo niet mee! dan rijden er uberhaupt maar 2 auto's ofzo, maar dan wel in stoeltjes en VEILIG!

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ja, klopt! Volgens mij moeten kids tot een bepaalde leeftijd in een stoel.
    En mijn dochtertje is net 22 maanden en heel klein van stuk, zo een kindje wil je toch echt niet anderhalf uur over de snelweg vervoeren zonder stoel?
    En dan ook nog eens natuurlijk met een snelheid van 120 km/h....

Je moet er toch niet aan denken dat je botsing krijgt met die snelheid en je kindje vliegt letterlijk het raam uit!
    Gruwelijk....

18. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Belachelijk voorstel...!:x

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kinderen jonger dan 3 jaar mogen uitsluitend vervoerd worden in een kinderzitje. Ook als het kind kleiner is dan 1.35 m moet het in een goedgekeurd kinderzitje vervoerd worden.

Kinderen groter dan 1.35 m EN ouder dan 3 jaar mogen in de gordel, maar ze mogen NOOIT bij iemand op schoot.

Bron: Kinderzitjes.nl

20. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sorry, ms is dit al gezegd maar heb niet alle reactie gelezen; het nichtje is 10 maanden, die zit als het goed is nog in maxi-cosi. En jullie dochter is bijna 2 jaar. Dit zit dan toch in een heel ander stoeltje?!
    Ook uit die overweging kan het toch helemaal niet dat een baby dan maar in en 'grote autostoel' moet zitten?!:(

Deel Deze Pagina