Hey dames, Zouden jullie me advies kunnen geven? Heb ik een goede kans om zwanger te zijn? Sinds januari ben ik gestopt met het slikken van de pil, deze slikte ik ongeveer een jaartje. Vanaf januari tot maart heb ik een regelmatige cyclus. Mijn eerste ongesteldheidsdag was 10 maart tot en met 13 maart. De eerste ongesteldheidsdag voor maart was 10 februari. Mijn eerste ongesteldheidsdag is het heftigste samen met de tweede dag, daarna donker bloed. Toen ik de pil slikte was ik langer ongesteld en met meer bloedverlies. Nu heb ik mijn eisprong berekend en op 25 maart seks gehad met mijn partner. De dagen er voor geen seks gehad. Behalve gisteren een week na mijn eisprong. Heb ik mijn eisprong goed berekend? Nu hoop ik dat ik zwanger ben, is deze kans aanwezig? Zelf merk ik niets van eventuele zwangerschapssymtonen. Hoop op wat advies Bedankt xx
Hoi meid, Lastig te zeggen hoe heb jij je eisprong berekend? Gewoon met gemiddelde dagen? Want hij kan ook later of eerder springen..het is altijd goed de dagn ervoor om de dag te klussen tot een tijdje na je eisprong. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar kans is wel erg klein
Een week na je eisprong (als het echt een week is), is best laat. Ik denk dat de kans dat je dan zwanger bent vrij klein is. Maar je weet nooit natuurlijk. Als je echt graag zwanger wilt worden, kun je beter vlak voor en na je eisprong vrijen, dan is de kans ietsje groter dat het lukt.
Eerste dag menstruatie was 10 febr. Deze dag van tweede menstruatie was 10 maart tm 13 maart Ik reken ongeveer 30 dagen voor de ovulatie. Dan zit ik rond de datum:25 maart, op die avond ervoor seks gehad en gister
Natuurlijk heb je kans zwanger te zijn... Maar je kan het beste een paar dagen vóór je eisprong seks hebben, dan verhoog je die kans wat meer.. Een week na je eisprong heeft denk ik niet zoveel zin meer, tenzij je ei later gesprongen is..
De kans is aanwezig maar wel klein. Ookal heb je sex precies op de dag dat je je eisprong hebt, is het absoluut geen garantie dat je zwanger bent dit is van zoveel dingen afhankelijk. Weet je zeker dat dat je eisprong toen is geweest? Elk lichaam is anders en hoeft niet volgens het boekje te gaan. De kans dat je met 1x sex rond je vermoedelijke eisprong zwanger bent geworden acht ik heel klein.
Zou kunnen dat je daarvan zwanger bent hoor, maar dat kan niemand je zeggen natuurlijk Ongeveer een week voor je eisprong om de dag seksen, schijnt het beste te zijn. Maar dan moet je dus wel (ongeveer) zeker weten wanneer je precies je ei hebt.
Even over je vraag dat je nu korte ongi bent dan met de pil. Ik hoor van vele hier dat ze dat hebben (ik zelf ook), dus denk niet dat dat kwaad kan Verder vanaf dag 10 t/m dag 25 om de dag klussen werkt denk ik het beste... Je hebt maar een paar uur dat je "ei" bevrucht kan worden. Zaadcellen kunnen een week overleven, dus als je van te voren al om de dag klust is de kans groter... Neemt niet weg dat je al zwanger kunt zijn, maar denk het nog niet
Kans is idd klein. Maar om zeker te weten wanneer je eisprong is zou je ovulatietesten kunnen gebruiken. Uitgaan van het gemiddelde wil niet altijd iets zeggen. Soms komt ie ook eerder of later.
Morgen is me NOD dag..... Heb wel behoorlijke lange rugpijn. Zou dit een menstruatie klacht zijn of kan het ook iets met zwanger te maken hebben? Zelf heb ik deze lange rugpijn nog nooit zo erg gevoeld als daarvoor wanneer ik ongesteld moet worden. Hoop zo dat me menstruatie uitblijft!! Spannend
Twee dagen overtijd en durf nog geen test te halen.. Ik heb het al eerder eens gehad en toen werd ik er na ineens ongesteld. Wacht maar tot einde de week zoiets. Vreet al behoorlijk wat chocolade, dus zal wel weer ongesteld worden helaas Jullie horen het....en graag jullie mening en advies