wie weet nog iets leuks om morgen te gaan doen?? wordt vlgs mij niet goed weer......dus blijdorp valt voor ons af. madurodam is ook alleen buiten.....wie weet er nog meer leuke dingen met 2 volw en 1 van 3 jr en 1 van 1 jr?????
Den Haag centrum zou ik morgen niet in gaan ivm voorbereidingen koninginnennach. Het zal er erg druk zijn en de halve stad is afgesloten.
bedankt voor de tip!! zou dat ook inhouden dat het lastig is om naar scheveningen te gaan?? bedacht me opeens dat Sealife misschien ook wel een ideetje is.
Sealife niet doen hoor, echt zonde van je geld (vind ik dan . Ik woon in regio den haag en zou het serieus niet weten. Omniversum is misschien wel leuk, als je kindje een beetje geduld heeft. Maar verder... Ik zou t echt niet weten.
Duinrell inderdaad, daar heb je het Tikibad, lekker zwemmen. Omniversum en Museon zijn leuk, maar denk ik vooral voor iets oudere kinderen. Drievliet misschien, maar dat is weer veel buiten. De Pannenkoekenboot in Rotterdam en een ritje met de watertaxi. Corpus in Leiden. Ballorig.