Jammer heb het gevraagd wat het is. De gyn zei dat ze dat nog niet kon zien pas vanaf 17 weken. Dacht dat de nub te zien is tot 15 weken.
Met 13 weken kun je met zeer geavanceerde apparatuur het geslacht al zien en zie je dat de NUB eigelijk zo goed als weg is. Het nub steeltje is dan oftewel een piemeltje van 3mm of een clitoris van 3mm. ik wist het met 13+4 al dat het een meisje was en zie hier veel voorbeelden voorbij komen met 13,0 weken waar je al duidelijk een piemeltje en balzak en balletjes in de buik te zien is, of de zogenaamde hamburger, alleen kan dat alleen met geacanceerde 4D HD apparatuur van 160.000 die apparatuur hebben maar 2 à 3 bureaus in NL en België Bij de "gewone" pretecho apparatuur is het idd vaak pas vanaf 17 weken goed te zien.
Oke dan moeten we nog even wachten. Moet donderdag weer heen. Zal het dan toch nog eens vragen. We willen het wel weten. En anders met de 20 weken echo in september. Wat zijn de 3 witte streepjes op de onderste foto? Had het zelf niet gezien had ze even naar een vriendin gemaild. En die wees me erop. We zaten zelf te denken aan een hand of voet alleen de plek is heel raar waar het zit.
Ik zag idd ook de 3 streepjes, maar denk dat het navelstreng is, maar kan natuurlijk ook het geslacht zijn hihi
Hallo En als het wel het geslacht is dan betekent het??? En als het de navelstreng is dan is het toch 1 streepje??? Wij komen er niet uit samen hahahahaha wel grappig. Bedankt voor je lieve reaktie's
Ala het echt "de" 3 streepjes zijn zou dat een meisje betekenen Navelstreng heeft ook 3 vaten/strengen en kunnen ook 3 streepjes zichtbaar zijn op de echo, heb ik ook bij enkele echo's van mezelf
Dan ga ik uit van de navelstreng. Heb je ook een foto van jou echo waarop het te zien is? Ben wel heel benieuwd. Als je goed kijkt zie je het ook op de bovenste foto. Alleen ligt het hoger. Ze zijn meteen achter elkaar gemaakt. Wel bijzonder vind het een mooie echo. Donderdag weer voor echo.
@ Ilja: Zie hem nu idd op de bovenste foto ook, ik denk echt de navelstreng Hier mijn geslachtsbepalingsvideo met 13+4 Geslachtsbepaling Echobaby.be in Lommel (aanrader). Het is een MEISJE.m4v - YouTube
Wat ontzettend mooi om te zien je echo. Heel bijzonder. Ga ook uit van de navelstreng. We moeten nog even geduld hebben voor we het geslacht weten. Heb zo'n zin om wat te gaan kopen. En niet neutraal iets echt voor het geslacht. Ik laat natuurlijk even weten wat het is geworden. Nogmaals bedankt voor je reakties. En vond het erg leuk om je echo te mogen zien.
Daantje, weet jij zo welke bureau's in NDL en Belgie zo'n apparaat hebben? Ik zou het geslacht ook graag al snele willen weten. Ik heb email contact gehad met echobureau Jan Koning en hij adviseerde me geen 4D echo te doen met 15 weken, maar pas met 25 weken. Voor de geslachtsbepaling had hij het over een 2D echo met 15 weken. bedankt alvast, Groetjes
Daantje, Ik woon in de buurt van Lommel... Zou jij me de naam kunnen door geven, dan maak ik meteen een afspraak
Ik zie je berichtje nu pas Echobaby - WELKOM is de website Vond Jan koning érg tegenvallen, Lommel vond ik erg fijn
Ik heb afspraak staan voor 13 augustus in Lommel. Heeft Jan koning andere apparatuur dan Lommel? Of dezelfde? Denk eraan om met 26 weken bij kan koning echo te doen. Of zou jr. Gewoon Lommel adviseren. Is voor mij trouwens het dichtste bij.,, Grt . K
13augustus heb ik ook de pretecho! Ik heb gehoord dan Jan koning erg gejaagd werkt en de meeste zijn er niet tevreden over. Er is ergens een topic over hem geopend maar weet niet meer waar. Mss weet Daantje dat nog die is daar ook geweest.