Hallo Dit is mijn echo van vandaag ben 16 weken en 6 dagen. De gyn zei de billen staan erop. En als ik goed zie lijkt het erop dat ik een piemie zie. Lijkt wel een peertje. Zien jullie het ook? Is dat het geslacht of iets anders? Alvast bedankt
ik denk ook navelstreng, maar kan anders ook de clitoris zijn, die is en blijft 3 mm het hele leven. een piemel bij 16 weken is 6 mm groot
Dit was de echo van een paar dagen terug. De navelstreng ziet er toch anders uit dan een peer vorm? Op deze foto dachten we dat het de navelstreng was de 3 streepjes. Dus het geslacht is nog niet te zien? Maar als het dus niet de navelstreng is dan is de kans groter dat het een meisje is? Anders had het er groter uit moeten zien? Dan moeten we nog even geduld hebben. Dacht het te weten hahahaha niet dus
Lijkt mij een meisje, moet zeggen dat ik er weinig verstand van heb maar die 3 streepjesmkomen me zo bekend voor
Ik zie het geslacht op beide niet maar als je het zo graag wilt weteb, waarom vtaag je dan niet of er bij de echo ff tussen de benen gekeken kan worden?? Op een zijprofiel is het voor ons leken heel moeilijk te zien. En als de gyn niet wil kijken, dan ff een pretecho maken. Het hier om de 2 weken vragen met een zijprofiel echo heeft niet zoveel nut denk ik
De gyn zegt dat het niet te zien is nog. Dus ja dat heeft niet veel zin. En ik zag dit dus dacht ik weet het. En dan maakt het toch niet uit om dit te vragen. Of is dat erg? Ik heb inmiddels een mailtje gestuurd voor een pretecho. Maar dat kan pas vanaf 18 weken. Dus ja er zit niks anders op dan te wachten. We willen het gewoon erg graag weten. Maar 7 september heb ik de 20weken echo. Afwachten bedankt voor de reakties.
ga nu voor echo naar een praktijk voor het geslacht. Ontzettend spannend. Weten we het hopelijk straks. Is het wel goed te zien met deze termijn? Zoooooooooooooooooooooooooooo spannend
stom bij mij keek hij toen wel al.....maar ik meen op je laatste foto een meisje te herkennen.... Maar je gat nu al voor een pretecho leuk! Spannend he hahahaha Heb je dit niet gevraagd aan de echoscopiste bij een afspraak maken dan of het geslacht al te zien was....
Mijn gevoel was juist we krijgen een zoon. Onze 4de manneke. Het was wel het peertje wat we zagen. Manlief dacht echt een meisje deze keer. Meisjes kan hij niet maken hihihihihi. Het is wederom een mannetje. Ben zelf heel blij en alles zag er goed uit. Hoefde me geen zorgen te maken voor de 20 weken echo. Ontzettend lieve man nam echt de tijd. Mijn oudste was mee en super blij met nog een broertje. Dat wilde hij ook graag. Heel bijzonder allemaal. Is 100% zeker een mannetje zei hij. ja dit kan niet missen geweldig.