Weet iemand of de vk het geslacht nog zou kunnen zien rond de 31 á 32 weken? Heb vanavond de groeiecho Vl wilde niet weten wat het wordt maar nu toch wel als ze het kunnen zien
Als de baby goed ligt is het te zien! Ik heb met 35.4 wk een ligginsecho gehad en toen keek ze er ook nog even na.
ja hoor kunnen ze zien, ik heb nogal een eigenwijs meisje in mijn buik zitten die pas het wilde laten zien bij 26 weken! En heb een groeiecho gehad met 32 weken toen aan de gyn gevraagd of het nog steeds een meisje was hij zei ja het is nog steeds een meid, dus neem aan dat die het kon zien
Jazeker laat ik hetw eten Moeten om 20:15 heen dus duurt nog even.. en ik wordt al zenuwachtiger jullie berichtjes zijn erg hoop vol Vl wilde het beslist niet weten, met de 20 wkn echo absoluut niet! Dus ik had me erbij neergelegd. Nou vroeg ik gisteravond stel dat ze het kunnen zien wil je het dan nu wel weten??? Jawel zei hij Ik dacht grapje zeker maar nee echt waar! Zucht waarom toen niet al met die 20 wkn echo Hij hoeft het niet te weten maar omdat ik dat zo graag wou/wil...
Whaaaaaa dat jullie dat volgehouden hebben. Ik snap niet dat sommige het niet willen weten,ik ben gewoon erg nieuwsgierig. Straks hebben we een zoon en een dochter. Mocht er een 3de komen (denk helaas niet) dan overweeg ik ook om het geheim te houden. Succes zometeen!!
Ja sorry hihi hadden nog bezoek! Maar het was overduidelijk te zien! Een jongen Helemaal happy!! Bij de eerste wilden we het allebei niet weten Hebben we straks ook een dochter en een zoon
Thnx! Haha ja inderdaad!! Al zei de schat net nog wel 2 meiden was ook leuk geweest hihi. Het maakt natuurlijk ook echt niet uit. Maar vind het super dat we straks beide hebben
Haha geweldig en ook zooo herkenbaar! Toevallig van de week ook een groeiecho gehad en idd is het nog steeds een meisje bij ons. En duidelijk te zien. Ik vind het ook helemaal geweldig dat we nu na een zoon een dochter krijgen <3
Dat kunnen ze zeker zien, want wij kregen een dag voor ik beviel van onze zoon een echo, wij wilden niet weten wat het werd en toen vertelde gynocoloog ons even dat we een zoon kregen ! Dus het kan zeker wel