wachten op babykriebels zucht

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamzie, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi,

Nu onze kleine bijna 2 jaar is hebben we eindelijk besloten om voor een tweede te gaan. Ik was helemaal blij!
    Maar nu we het helemaal besloten hebben en ervoor gaan zeg maar ;)
    Zijn mijn babykriebels weg :(
    Je weet wel dat intense verlangen naar een beebje.

Nu is ons zoontje niet een van de makkelijkste. En als ie weer een van zijn peuterpuberteit buien heeft of als ie snachts maar niet wil slapen dan zinkt de moed me in de schoenen bij de gedachte aan een tweede
    kindje :(

Maar goed, al te lang wachten kan ik niet. Want door een ziekte die ik vroeger heb gehad is er misschien een kans dat ik eerder in de overgang terecht kom.

Zucht, word een beetje maf van mezelf. En mijn man helemaal hihihi
    Hoe krijg ik weer die babykriebels?

Groetjes Mamzie

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk dat je die babykriebels wel weer krijgt wanneer je zwanger bent en weer voor de 1e echo gaat :) .

3. Deejay26

Deejay26 Lid

Mar 14, 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Ik denk ook dat de babykriebels langzaam opgang komen, naarmate je bezig bent voor een 2e :) !

Succes.

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik hoop voor je dat de kriebels weer komen.
    Toch lijkt het met niet onverstandig jouw gevoel met je partner te bespreken. Het is toch niet niks, een kind. Ik bedoel, je moet er ook weer niet té luchtig over denken. En mijn mening is dat je er voor de volle 100% achter moet staan.
    Het is natuurlijk moeilijk, omdat je met een soort tijdsklok zit, omdat je heel misschien vervroegd in de overgang kunt komen. Dus je voelt nu een soort druk.

Maar weet je: enig kind zijn is niet erg hoor. Ik ben het en ik heb er nooit last van gehad, haha. Het wordt vaak zo maar aangenomen dat mensen het niet bij 1 kind laten, terwijl er toch ook redenen zijn om dat wel te doen.
    En als jij je leven met 1 kind op dit moment even druk genoeg vind, is mijn mening dat je dit in ieder geval met je partner moet bespreken. Komen de babykriebels terug: hartstikke goed.
    Komen ze niet: ook hartstikke goed, maar ga er dan niet tegenin.
    Volg je hart!

Succes

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik ben het eens met Suzanne. Ik vind ook niet dat je er te licht overheen moet gaan...
    Stel dat de kriebels hélemaal niet terugkomen als je zwanger bent of je baby er is, wat dan?! Geloof dat je dan een gigantisch probleem hebt...je hebt dan echt een ongewenst kindje hè... :(
    Praat er heel veel over en zet voor jezelf de voor-en nadelen op een rijtje! Als je hart je zegt dat je er geen 2e bij wil, is dat zo en is dat ook heel goed!
    Ik ben ook maar enig kind, is echt niet erg zenne! Veel meer zakgeld enzo... ;)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor het reageren allemaal!

Jullie hebben gelijk en ik had het ook al met mijn man besproken.
    Hij laat het helemaal aan mij over wanneer enzo. Dus gelukkig geen druk van zijn kant hoor :)

Ik weet dat enigskind zijn misschien niet erg is ;)
    Maar heb altijd 2 kinderen gewild. Nu ook nog steeds hoor. Maar het is toch zwaarder en drukker dan ik dacht met 1 kindje. Heb ook reuma en dat met een peuter hakt er wel in.

Maar goed, ik laat het berusten. Geen druk. We zien wel waar het schip strand. Dat zegt mijn man ook.
    Ik hoop dat als ik er niet meer over pieker en me er geen zorgen meer over maak, dat de kriebels dan vanzelf weer komen ;)

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Dat zou héél goed kunnen. Een beetje afstand nemen helpt vaak - ook bij andere onderwerpen. Heel veel succes met je beslissing.

Share This Page