ben hem vreselijk zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ben ik helemaal met je eens. 8 maanden terug was de relatie nog goed genoeg om zwanger te raken. Dan is er nu ook genoeg om voor te vechten. Lukt het na hulp inschakelen nog niet dan kun je in ieder geval je kinderen maar ook jezelf in de spiegel aankijken en zeggen dat je er alles aan hebt gedaan.

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Daar kan ik ook over meepraten, ik heb het ruim 20 jaar mee mogen maken, tot ik het huis letterlijk uitvluchtte.
    Maar mijn ouders stammen af van een eerdere generatie waar uit elkaar gaan minder gebruikelijk was als er kinderen aanwezig waren. Pas toen ik het huis uit was, is er wel eens over scheiden gesproken, maar toen werd mijn moeder ongeneeslijk ziek en realiseerde mijn vader dat hij haar niet kon achterlaten. Hij is toen veranderd en heeft haar tot aan haar overlijden heel goed verzorgd.

3. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Goed gezegd

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Helemaal mee eens, maar dan moet het wel van twee kanten komen!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat is waar. Beiden moeten zich voor 101% kunnen en willen inzetten om de relatie te redden. :cool:

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Gezien haar andere topic zou haar man praktisch zijn hele levensstijl moeten veranderen. Dat is wel echt te veel gevraagd.

Mijn tip nu dan is ook echt om uit elkaar te gaan. Je gedraagt je echt als zijn moeder.

Edit vind het wel erg zielig voor de kids het is niet pas sinds kort dat hij geen hygiene heeft lijkt mij en ook dit probleem heeft hij al ver voor jullie kinderen hadden. Wat naief om te denken dat als je zijn mama speelt dat hij wel veranderd.

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Maar dit is toch nooit anders geweest neem ik aan..? Er is toch iets waarom ze met hem is getrouwd en aan kinderen is begonnen.
    Ik zou in therapie gaan, scheiden kan altijd nog.

Ts: zoals ik al eerder heb gezegd zou ik wel voor jezelf kiezen. Dus kijken wat voor jou acceptabel is en daarna wat haalbaar is. Ik denk dat je er dan wel uit komt.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Poeh ik heb alles eens gelezen maar wat een verhaal!!

Ik snap heel erg goed dat je er niet meer tegen kan en denk dat je echt een goede keuze maakt voor jou en je kinderen. Ja het zal zwaar worden met 3 kinderen maar denk wel dat je meer rust creëert voor jou en je kinderen als alles strakjes goed geregeld is.
    Ik vind het wel triest dat hij zo snel toestemt om te scheiden, blijkbaar vindt hij het feesten en drinken belangrijker dan zijn gezin. :(

Maar goed, als zijn vrienden strakjes eens gaan settelen en niet meer zoveel stappen en drinken dan denk ik dat hij heel erg veel spijt krijgt en misschien met hangende pootjes terug komt maar dan moet je ook sterk zijn en hem de deur wijzen als man zijnde (niet als vader van jullie kinderen natuurlijk).

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hem zomaar aan de kant zetten is mijns inziens met de kinderen niet meer zo snel aan de orde. Dat had je dan voor de komst van je kinderen moeten doen. Nu is het gecompliceerder en kijk je of je er samen uit kunt komen. Je doet er in elk geval flink meer moeite voor om het te laten slagen.

Maar wat dacht je van gewoon niet meer op stap gaan tenzij jij erbij bent? Met kinderen ga je nu eenmaal niet zoveel meer op stap en zeker niet met een zwangere vrouw/vriendin die al zo ver is.
    Of zijn zijn vrienden niet voor rede vatbaar om hem naar hui te sturen en geen drank te geven? Daar kun je toch ook mee in gesprek gaan? Zij moeten toch ook snappen dat dit niet kan.

Hij gedraagt zich inderdaad onverantwoord (ik houd mijn hart persoonlijk vast voor andere situaties maar dat is een aanname) en hij zal zich óf moeten gaan veranderen óf moeten accepteren dat hij als een klein kind zware grenzen gesteld krijgt.

Ik had trouwens de deur zo afgesloten dat hij er niet meer in kon na weer zo'n nacht. Laat hem maar eens een een dag buiten, hij mag het best voelen. Ik vind het echt een zware dobber... vind het knap dat je kunt leven met zo'n vent. Ben je eens samen vrij ligt hij zijn roes uit te slapen in bed. Lekker is dat... :x De zogenaamd zorgzame vader ligt de hele dag in bed... waar is het zorgzame dan ineens? Egoïsme ja.

10. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    To hoe is het nu?

11. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik denk dat even apart zijn wel erg goed kan zijn in een situatie als deze. Even weer alles op een rijtje zetten en bedenken wat je ook alweer aan elkaar hebt en van elkaar vindt.

Persoonlijk was ik niet eens met zo'n man getrouwd ik ben echt anti alcohol, maar een moeder-kind relatie is echt niet goed en gaat hoe dan ook een keer fout.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoe gaat het nu ?

13. tuc

tuc Niet meer actief

ben ook benieuwd wat je uiteindelijk besloten hebt of gaat doen?

14. misa

misa Niet meer actief

Maar zoals gezegd: 8 maanden geleden was het nog goed (genoeg) om voor een derde te gaan. Daar gaan we dan maar even vanuit. Persoonlijk vind ik 8 maanden niet heel lang vechten..... Evenals de adviezen om maar uit elkaar te gaan. Scheiden kan altijd nog. Tijdelijk eventjes afstand nemen vind ik dan weer anders. Maar dat is mijn mening....
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu is.

15. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke spuit elf hier;).

Ik heb niet alles gelezen....maar het is een volwassen man.

Is het nu echt zo verkeerd dat hij twee keer in de maand de bloemetjes even buiten zet? Hij is toch volwassen?

Als mijn partner tegen mij zou zeggen....oke je mag gaan maar om 1.30 uur thuis..... dan zou ik hem toch werkelijk waar keihard in zijn gezicht uitlachen;).

Oke hij heeft een verleden, maar waarom niet twee keer in de maand even flink uit zijn dak gaan? Is dat nou zo verkeerd?

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ook zonder historie zou ik 2x per maand zo'n stuk in je kraag zuipen, dat je niet meer weet wat onder en wat boven is, niet normaal.

17. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ben toch eens benieuwd hoe het nu gaat TS!

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    en dat blijkt...

ga eerst maar eens alles lezen en kom dan je post maar aanpassen...;)

19. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    TS waarom laat je niks meer van je horen.
    Ik zag dat je in 2011 ook al een soortgelijk topic had geopend.
    Dus het is niks nieuws voor je. Hoop dat het beter gaat nu.
    Hebben jullie er met ml al over gesproken? Je irriteert je nu alleen maar op je man, over zijn hygiene en drankgebruik. Praat er goed over met je man. Anders zal jij eronder door gaan, door je irritatie en boosheid. Sterkte en laat wat van je horen.
    Of mag je niet meer op deze forum van je man, omdat je deze dingen over hem op dit forum heb gezet.

20. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    TS reageert wel in andere topics, hopelijk komt deze weer eens in haar gezichtsveld

Deel Deze Pagina