ben hem vreselijk zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik lees idd nu pas dat jullie benieuwd zijn naar onze situatie. Heel simpel, we zijn nog samen, maar de gevoelens zijn nog steeds hetzelfde. Ik vind dit ook niet het juiste moment om uit elkaar te gaan. Ik ben bijna uitgerekend en kan mij nu niet bezighouden met een scheidingsprocedure. We bekijken het waarschijnlijk na de kraamperiode, hoe we verdergaan, of we überhaupt uit elkaar gaan. Misschien kiezen we er toch weer, standaard, voor om het nogmaals te proberen maar dan wel met relatietherapie, want momenteel leven we meer naast elkaar dan met elkaar. Geen gevoelens voor elkaar of alleen maar negatieve, zoals irritatie en ergernis :(

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik denk dat je een wijze beslissing neemt. Geniet eerst van je kleine. Laat de boel rusten en dan hulp inschakelen. Misschien help je je man er ook nog mee. En hoe t dan daarna uitpakt is dan iig overdacht. En 'zonder' hormonen besloten.
    (Al zou ik er op zijn zachtst gezegd niet blij mee zijn als mijn man zo met ons omging)

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik denk dat je een goede beslissing maakt. Laat het nu even rusten, richt je nu op de baby (en alles wat daar bij komt kijken).

Sterkte, en succes met de laatste loodjes.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  5. misa

misa Niet meer actief

Eens...!

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind het erg sterk van je :).
    En ik vind het ook de juiste beslissing. Succes met je bevalling!

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lijkt mij voor nu inderdaad het beste. Ik vind het wel heel sneu voor je dat je zo je bevalling en kraamtijd in moet gaan....hopelijk valt het toch allemaal nog een beetje mee. Sterkte en een gezond kindje toegewenst! :)

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hoe is het nu?

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat en of de baby er al is en hoe het met hem/haar gaat?

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij is ze 30 december bevallen. Begin deze week nog online geweest. Ze zal wel wat beters aan haar hoofd hebben nu ;)

Ik hoop dat ze een beetje rust kan krijgen en alles goed op een rijtje kan zetten.

Deel Deze Pagina