ben hem vreselijk zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.834
    113
    Klopt! Maar leg dan niet alleen de schuld bij hem, want zo lijkt het nu wel te gaan.

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tuurlijk is dat wel het probleem van tS...

Haar dag is dan toch ook verneukt... Omdat haar man zich perse lazarus moest zuipen tot 7 uur zodat hij die dag niks meer met z'n gezin kan doen

Iedereen roept hier zo
    Makkelijk.... Zolang hij zich aan zijn afspraken houd bla bla...
    Lezen jullie niet ofzo? Haar man houd zich NIET aan de afspraken, verpest vervolgens de volgende dag met hun als gezin
    Nou sorry hoor ik vind dat niet normaal... En 2x in d'r maand klinkt weinig... Maar vergeet niet dat dat om het weekend is!

3. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Omdat hij 2x in de maand gaat zuipen is hij de term vader niet waard?
    Ik vind dat nogal overdreven. Als hij de rest van de maand voor zijn kinderen klaar staat?

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind dat ook behoorlijk overdreven... ;)

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    "zoveel zou zuipen"? De man gaat 2x per maand stappen en drinkt dan teveel. Ik weet dat jij radicaal tegen alcohol bent, maar ik vind dat je wel heel ver gaat met je oordeel... Als je daarmee "de term vader niet verdient", wat doe je dan met mannen die hun kinderen echt te kort doen of links laten liggen?

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    TS, ik lees steeds dat je van alle MOET, je MOET afspraken met hem maken. Van wie moet je dat? Enkel en alleen van jezelf ben ik bang.

Zolang hij het nut niet ziet van afspraken, en jij hem die oplegt zal er echt nooit wat veranderen. Hij zal het zelf moeten willen.

Dus je kunt enkel aangeven wat het met je doet, met dat hij bepaald gedrag vertoont, en er voor jezelf consequenties aan hangen.

Niettemin, mijn vent zou aan mij ook echt een verkeerde hebben als ik 35 weken zwanger was (en dat had ie, ik hem er uit gezet, dus weet waar ik het over heb). Ik kon het echt niet meer hebben!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja dat is jouw mening. Ik heb de mijne. ;)

Wij drinken niet. Dronken worden en/of zuipen vind ik niet normaal, niet grappig en heel erg onvolwassen. Het is slecht voor je, laat je dingen doen die je normaal niet doet en kan je in gevaarlijke situaties brengen. Dat het in de winkel te koop maakt het niet normaal. 2 keer in de maand een overdosis alcohol vind ik ontoelaatbaar.

Nu klink ik misschien overdreven in de ogen van sommige leden hier, maar dat toont al aan hoe 'normaal' men alcohol en het overmatig gebruik daarvan al vind.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik zou proberen af te spreken dat hij 1 x in de maand mag gaan en zich vol mag zuipen, maar pas na de bevalling.. En dan gewoon uitleggen dat het nu fijner is als hij nuchter is als de bevalling plots mag beginnen..

Misschien als je er rustig over praat... Wie weet is hij gespannen voor de bevalling? dan kom je hem tegemoet, kan hij 1 x in de maand zn gang gaan en de rest van de maand gewoon bijvoorbeeld als hij gaat om 2 uur thuis en niet bezopen?

9. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou hem helemaal loslaten. Dan kan je vanzelf zien hoe ver hij zal gaan en dan kan jij van daaruit je conclusies trekken. Het lijkt me niet te doen om hem kort te houden, is ook geen gezonde relatie.

10. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik ben het helemaal met jou eens!! In tegenstelling tot veel mensen hier, die het blijkbaar ook doodnormaal vinden om 2x per maand bezopen te zijn.

11. tuc

tuc Niet meer actief

ik snap je wel..ik persoonlijk vind een wijntje erg lekker. Maar dronken worden of zuipen dat is nergens voor nodig als je volwassen bent en zeker niet als je een gezin met kinderen hebt. Waarom het niet gezellig bij een paar houden?

Ik vind het ook niet "normaal" dat iemand het eens in de zoveel tijd nodig heeft om "te zuipen"...die relatie tot alcohol lijkt mij niet wenselijk

12. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Lijkt mij toch ook een wezenlijk verschil tussen 1 à 3 drankjes drinken en om 2 uur thuis zijn of jezelf volledig klem zuipen, om 7 uur 's ochtends thuiskomen en die dag niks waard zijn (terwijl je had afgesproken iets leuks te doen met de kinderen).

Ik drink wel een glas bij feestjes en op café. Maar na 2 of 3 drankjes houdt het toch echt wel op. Ik moet mij echt niet klem zuipen om plezier te hebben.
    En sowieso ga ik 's avonds normaal niet weg zonder mijn partner (alleen al vanuit vervoersredenen), maar zelfs als ik dat wel zou doen hou ik het deftig qua uur. En deftig is voor mij dat ik toch echt wel tegen 1 à 2 uur ten laatste thuis ben. Nuchter.

De laatste keer dat ik alleen wegging was bij mijn eigen vrijgezellen. Bij mijn ouders blijven slapen (omdat er geen bus terug ging naar mij thuis en wel naar mijn ouders), maar ik was om half 1 bij mijn ouders. 3 drankjes gedronken die avond.
    Hangt waarschijnlijk ook samen met dat mijn vriendinnen even veel / weinig drinken en ook niet dronken willen zijn.

13. Moli

Moli Niet meer actief

Of het zegt hoe bekrompen jij denkt?;)

14. tuc

tuc Niet meer actief

Is het bekrompen on je klem zuipen niet normaal te vinden?? Schrik daar best van...is dat zo normaal eigenlijk dan?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dan ben ik liever bekrompen dan iemand die alcoholmisbruik goedkeurt.

Alcohol is gevaarlijker dan bijv cocaine, xtc, ghb, lsd

16. Moli

Moli Niet meer actief

Ik persoonlijk vind het niet erg als mijn man zich twee keer per maand "klem zou zuipen". Het is zijn lichaam/geest enz. Wel verwacht ik dat als hij kan feesten tot laat in de ochtend hij er wel is voor ons kind en dadelijk onze kinderen.

Ik vind de toon waarmee zij het zegt, ook in haar vorige bericht, zeer bekrompen ja.

17. Moli

Moli Niet meer actief

euhm.... nee sorry dat heb je helemaal mis!

Dat alcohol gevaarlijk is oke, maar echt niet gevaarlijker dan de drugs die jij nu op noemt!

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

Precies!! Het gaat niet om het stappen.
    als hij zich normaal kon gedragen was dat vast geen probleem geweest.

19. Klopt toch wel, hoor. :) Alleen is het veel makkelijker voor de overheid om een nieuw product van de markt te weren dan om een bestaand product opeens te verbieden. Als alcohol nu iets nieuws zou zijn wat nog niet eerder was uitgevonden dan zou het echt niet zomaar te koop zijn, dan zou het net zo goed als xtc, cocaïne enz. verboden zijn.

20. Moli

Moli Niet meer actief

Jammer dat het dan in mijn werkveld niet opgaat;)

Deel Deze Pagina