ben hem vreselijk zat!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ben jij altijd zo neerbuigend als mensen een andere mening hebben?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee hoor, meestal kan het me geen ene moer schelen:D. En was oprecht benieuwd omdat ik het haast niet kan geloven dat dit haar werkveld is, vond mezelf niet bepaald neerbuigend. Heb respect voor iedereen en alle beroepsgroepen.

Maar goed, laat me maar lekker bekrompen zijn. Blijf ik lekker fris en fruitig van in de ochtend.

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik wil je veel sterkte toewensen met wat er nog komen gaat, ik vind je een moedige vrouw!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

mn eerste gedachte was toen ik dit las: dat ik medelijden met je heb, veel sterkte idg, hoop dat het goed komt!

5. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Zo kwam het wel over, ja. Bij mij dan...

Ik vind het zelf ook niets als mijn man bezopen is, Gelukkig hier een man die nooit drinkt. Ik zelf vind een rosebiertje of wijntje wel lekker, maar drink ook bijna nooit.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ik heb ook echt wel medelijden met je ts...hoop dat je er op een fatsoenlijke manier uitkomt met je (nog) man.

Je hebt mijn inziens groot gelijk dat je zijn gedrag qua overmatig alcoholgebruik meer dan zat bent!
    Hoewel ik op zijn tijd een wijntje echt wel lekker vind, vind ik straalbezopen mensen echt vreselijk. Ik vind gewoon dat je dat niet meer kunt maken als je ouders bent.
    Ik had zelf zo'n vader, waar we 1 keer in de 2 weken een zondagmiddag naar toe "moesten".
    Het enige wat ik me herinner is het in het cafe zitten, het borrelen op zondagmiddag met vrienden van hem, en de gevaarlijke ritten als hij ons om 18 uur naar huis moest brengen.
    Ik denk dat je hem niet kunt veranderen, anders was dat al lang gebeurd. Het kwartje had moeten vallen toen hij kinderen kreeg.
    Je hebt gewoon groot gelijk dat je voor jezelf en de kinderen kiest.
    Ik zou ook niet zitten wachten op een man die zijn uitgaanpleziertjes belangrijker vind als zijn gezin. Het wordt tijd dat hij met zijn neus op de feiten wordt gedrukt!!
    En trouwens; ik vind 2 keer in de maand echt veel!! En dan ook nog al dat geld wat daar naar toe moet gaan (drank). Kun je veel leuke dingen van doen!
    Als ik zo je topic lees, voel ik gewoon de angst, de stress. Hoe zou hij thuiskomen? In hoeverre is hij bezopen? Komt hij wel thuis? Is hij ziek? Moet ik weer kots ruimen?

Ik heb dan wel negatieve ervaringen met mijn vader en niet met mijn man, maar toen ik ouder werd, heb ik veel voor hem gezorgd (hij is nu NB pas 60, ik ben 40). Ik heb heel wat voor hem gedaan. Door de week was hij nuchter, vrachtwagenchauffeur, maar in de weekenden en vrije dagen altijd bezopen. Dan ging ik voor hem zorgen. Gun je kinderen zo'n toekomst niet. Heb hem nu al 12 jaar niet meer gezien.
    Als jij nu niet je punt maakt, zal hij nooit dingen in gaan zien.

7. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar 1 ding... Het is nu 2 keer achter elkaar gebeurd, maar hoelang geleden was het dat het daarvoor gebeurde? Aanzien je aangeeft dat het niet mocht van jou.

8. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja mijn gedachten.
    Moet je op zondag dan altijd de hort op met je gezin? Dan zijn wij vast heel saai want wij hangen heel vaak op zondag lekker op de bank ook al hebben we niet gedronken de avond ervoor.
    Maar als 1 van de 2 toch weggaat dan staat de ander gewoon op en dan kijken we wel hoe laat we brak uit bed komen of de rest van de dag op de bank blijven hangen.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Meid ik wil je heel veel sterkte wensen!

10. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja inderdaad waarom probeer je niet eerst relatietherapie ipv de handdoek in de ring te gooien.
    Tuurlijk is dit niet van de laatste tijd en speelt het al langer maar jullie hebben het nog niet geprobeerd om op te lossen met therapie dus waarom gelijk willen scheiden en dalijk er alleen voor komen te staan met 3 kindjes.
    Het is verder een goede vader en echtgenoot dus hij is het vechten waard neem ik aan en al helemaal zou ik het voor de kinderen proberen.

In ieder geval sterkte TS

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou hem nog een laatste kans geven.
    Met de boodschap:
    Zolang ik je moeder moet blijven spelen, hebben we ook geen seks meer. Want een moeder heeft geen seks met haar kinderen.
    Als je je weer als een verantwoordelijke volwassen vent kunt gedragen praten we verder.

12. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht

Ja, dit is echt een goeie tip ;) ;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tja kan ook zeggen...de deur uit schoppen. Want dat is wat mijn gevoel echt zegt.

14. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Seks in zetten als een wapen om iemand te doen veranderen lijkt mij geen goed idee.

Ik zou inderdaad eens naar relatietherapie kijken of naar een maatschappelijkwerker die ook dit soort zaken oppakt. Succes ts

15. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    En een tip van een ervaringsdeskundige (vanuit een andere hoek) die niet alle antwoorden gelezen heeft:
    Blijf nooit bij elkaar voor de kinderen, omdat dat praktischer is. Dat hebben mijn ouders ook een jaar geprobeerd en mijn zusje en ik (toen 11 en 4 jaar oud) vonden het de verschrikkelijkste tijd ooit. Je ziet alleen maar je ouders ruziën, er heerst spanning in huis, niemand is echt gelukkig en je thuis voelt niet meer als een veilige haven.

Ik vind het heel erg voor jou en je gezin en wil je veel sterkte wensen met wat je besluit ook zal wezen. Tijdelijke break, scheiding, doorgaan zoals het gaat of relatietherapie, ik hoop voor je dat jullie hieruit komen.

16. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je je zo onbegrepen voelt en slecht behandeld door je man. Kan ik me heel goed voorstellen. Ik denk dat mannen zich niet makkelijk de les laten lezen en sneller juist de grens opzoeken als ze voelen dat ze begrenst worden. Wat goed is om te beseffen denk ik is dat als iets niet werkt na 3 keer het ook niet na 10 x werkt. Daarbij bedoel ik, je aanpak werkt blijkbaar niet, je bereikt niet wat je wilt dus het heeft geen zin om dit te blijven doen. Wil je verandering dan is het soms goed om zelf de eerste verandering te zijn. Laat hem op stap gaan en spreek geen tijd met hem af. Laat hem zelf bepalen en trek zelf ook je eigen plan. Betrek hem wel de volgende dag bij je ideeën wat je samen wilt doen en als hij niet mee wilt dan ga je zelf.
    Mijn ervaring is dat mannen juist wanneer ze geen beperking voelen ze juist minder drang voelen om weg te gaan of om het elke keer super laat te maken. Iig succes, ik hoop dat het goed komt!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mee eens hoor.
    Maar helaas zijn er echt mannen die pas wakker gaan worden als je ze gaat ontnemen wat ze echt graag van je willen ;)
    Voor de een is dat...z'n was niet meer doen :p En voor de ander is dat je benen bij elkaar houden.. ;)
    Ik bedoelde het semi-serieus...

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    grrrr klote smiley...
    Ik bedoel natuurlijk die knipoog

19. misa

misa Niet meer actief

Ik zou dit ook niet kunnen of wllen. Maar je bent wel al jaren met hem en zwanger van de derde. Dan zeg ik: tja, harder vechten en werken allebei. Ik denk dat je man hulp moet zoeken om zijn verslavingen in de hand te kunnen houden. En mss wel iets van relatie therapie.

Maar zomaar uit elkaar gaan terwijl je kinderen hebt, zonder werkelijk alles, maar dan ook alles geprobeerd te hebben? Vind ik niet eerijk tegenover je kinderen.

20. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Helemaal mee eens..

Deel Deze Pagina