Ben het beu met dat lang end

Discussion in 'De lounge' started by Wilma, May 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Zoooo herkenbaar! Die lengte dan he! Ik ben 1.66m en mijn man zit tegen de 2m aan.

We woonden in een appartement waar alles op mijn hoogte stond, heerlijk!

Nu zijn we net verhuisd, en echt, ik voel me net een kaboutertje in dit huis!!!! Dit huis is op HEEEEEEEELEEEE grote mensen ingericht!!!

Inloopkast(jaaa gaaf hè!?) met enorm hoge planken, keuken met kastjes tot aan het plafond.. Boven enorm hoog plafond(ja is wel erg mooi hoor, maar niet kabouterproof) en lampen waar ik niet bij kan.. Dus ik heb krukjes ingeslagen:D En als manlief het lef heeft om ze weg te halen(doet hij niet hoor) dan doe ik mooi he-le-maal niks meer in huis.. Hij heeft zijn lange mensen huis, dan wil ik mijn kabouterkrukjes!!! :D

Wat trouwens wel handig is, ik heb alle kastjes een aantal keer omgegooid qua inhoud tot het zo stond dat alles wat ik veel gebruik laag is en de rest hoog. Hoef ik niet zo vaak te klimmen. En als je eens een spuuglelijke vaas o.i.d. krijgt kan je m mooi bovenin zetten(woeps.. laten vallen! Ben ook zo klein..)..

Ow en hier een mooi krukje: Puhlmann James opvouwbaar krukje ik denk dat ik er hier ook nog eentje van koop.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    haha, ik heb zitten lachen om je manier van schrijven.

Maar ik kan me je frustratie goed voorstellen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    o ik zou echt stapelgek worden in je geval. Heel logisch dus dat je het vanochtend even van je af moest schrijven.
    Ik zou mijn man dus lekker stapelgek maken. Jij wilt geen trap in de keuken ? Prima dan mag jij alles pakken/wegzetten/doen als je thuis bent. Voel je je in het begin misschien wel afhankelijk maar laat hem wel even zien wat jij allemaal niet kan zonder trappetje

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Als je in de keuken staat en je doet de deur open, trek je die dan naar je toe? zo ja, dan zou je evt. kunnen kijken voor een trapje dat smal opklapt en die aan een haak aan de muur hangen.

5. adi

adi Niet meer actief

hahaha, met ons vrouwen is het ook nooit goed hé? :p

TS, ik ben zelf 1.62, maar op een of andere reden hoef ik amper te klimmen. Ik heb de keuken zo ingericht dat IK overal bij kan.
    In de slaapkamerkast zijn de bovenste planken voor de manlief, zo ook in het badkamerkastje, doucherekje enz.

Maar ik moest zo lachen om je stuk, snap de frustratie wel hoor. Is het geen tijd om je keuken te herinrichten? Om boven de spullen neer te zetten die je weinig gebruikt, of die alleen je man gebruikt?

Oh, en over jullie lengteverschil, wow! hhahaha.
    Ik heb ooit een vriendje gehad dat ruim 1.90 was. Het zag er niet uit als wij gingen zoenen. Ik stond uitgerekt op mijn tenen en bij hem leek het alsof ie een klein kind aan het zoenen was :). Voor mij was dat ook de reden om het uit te maken (*schaam schaam* :))

6. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    hey in de groeten terug heb je een familie van kleinere mensen en die hebben een inklapkrukje, ideaal.. kun je dus inklappen en tegen de wand zetten..

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

oh heel vervelend ja!
    Ik baal ook altijd als ik bij de bovenste plank van de kastjes moet
    en ik ben iets van 1.75.

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

heel soms kan ik ergens niet bij de bovenste plankje in de keuken heel irritant en dan gaat mijn vriend er naast staan en zegt ooooh kun je dr niet bij met een grijns *grrr* en ik ben ben 1.70 niet bepaalt klein ofzo

9. cat86

cat86 Actief lid

Oct 16, 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Ik weet precies wat je bedoelt, ik ben maar 1.53m ik kan dus net bij de onderste plank van de keukenkastjes

Share This Page