ben het beu,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hey iedereen,

zoals de titel het al zegt ,ik ben het beu ,ik wil echt er nu vanaf zijn ,weeg al over de 100 kilo en kan het langer aanzien ,dat ik niks kan doen ,heb nog vier kindjes die heel veel van mij vragen en kan het echt niet meer .het moest efkes van m'n hart.

2. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Dit is onze 3e kindje.
    1e ben ik 25 kg aangekomen
    2e ben ik 23 kg aangekomen

toen ik in het begin zwanger was dacht ik van...
    oh god als ik weer zoveel kg aan zou komen zou ik ook over de 100 gaan wegen. dat wilde ik totaal niet! ben gelukkig tot nu toe maar 9 kg aangekomen (weeg nu 90 kg) das ook niet weinig terwijl ik maar 1.67 ben.

Ik snap hoe je je voel. Voor mij kan het ook niet snel genoeg gaan. geduld en nog eens geduld makkelijk gezegd dan gedaan. wat mij moed houdt is dat ik dan ineens denk...wat een gelukvogels wij wel niet zijn. dat sommige vrouwen niet eens zwanger kunnen worden terwijl ik na elke scheet bij wijze van spreke al klaag.

nog even schat....ik weet hoe je je voel...
    de druk om je heen, alles wat erbij komt
    huishouden, andere kids, man, voorbereidingen.
    (ik nog erbij medische complicaties, internist, gyn, echo, diabetesverpleegkundige, dieetiste, om de week lab, bloed. 3 x perdag insuline spuiten, 4 x perdag glucose meten)

WAT ZIJN WIJ VROUWEN TOCH ZO STERK HEH!

3. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Er zijn er meer zoals jij hou vol er komt een eind aan en dan weet je weer waar je het allemaal voor doet :)

4. Ooit moet de kleine er uit, dus er komt een eind aan :D

Ook ik herken het, heb het ook totaal gehad. ppff

5. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    ben blij niet alleen te zijn met deze gevoel ,nu komt er bij dat dat ik juist van de trappen ben gevallen met m'n zoontje weliswaar van de vierde trede maar toch heb ik me goed bezeerd ,m'n zoontje die heeft gelukkig niets ,maar toch had het anders kunnen zijn .groetjes

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nog even volhouden meid....de laatste loodjes....hier hetzelfde verhaal.

7. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    De laatste loodjes zijn zwaar, nog even volhouden meis.

Deel Deze Pagina