de wachtweken na spuiten puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door natascha01, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hoi meiden,

wilde even een topic openen voor meiden in de MMM die ook net hun eisprong gehad hebben en 2 weekjes mogen wachten op het resultaat.
    Ik moet eerlijk zeggen, na afgelopen week iedere dag na het zkh te zijn geweest ivm controles voor overstimulatie, vind ik het wel prettig dat ik even 2 weken geen controles heb of dageljiks moet spuiten, zo blijkt toch dat ieder nadeel zijn voordele heeft!
    Meiden, laat even weten hoe het met jullie gaat en deel je ervaringen.

gr
    natascha

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hey meid, hier ook iemand die na puregon gespoten te hebben ook in haar wachtweken zit. 2 dec is mijn ei gesprongen en mag van de gyn 15 dec eventueel testen. Dus ik moet nog even geduld hebben :) .....
    Wanneer mag jij eventueel testen? En voel je al iets?

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan hier meepraten: de nacht van donderdag op vrijdag had ik mijn eisprong van 3 eitjes nadat ik Puregon heb gespoten. Donderdag en vrijdag heb ik inseminaties gehad. Het is inderdaad wel fijn om even niet te hoeven spuiten, maar ik ben nu aan de progesteronbolletjes... 3e kerstdag mag ik testen van de gyn, maar ik denk dat ik de dag voor kerst al een testje waag.

4. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Zo, 3 eitjes? bij ons in het zkh mag je maar 2 grote en 1 klein eitje hebben, dat had ik nu dus ook. ik heb gisterochtend mijn eisprong gehad maar voel me wel prettiger bij puregon dan bij de clomid.
    Mag ik vragen waarom je dan progestoronbolletjes slikt want dara ben ik niet bekend mee.
    Nou, het zou helemaal super geweldig zijn als we met de kerst het prachtkado zouden krijgen waar we al zolang op hopen. Mijn duimen draaien en keep my fingers crossed meiden!!
    Nog plannen voor dit weekend?
    Wij waren gister met de vriendengroep naar de lunenburg geweest voor de 70's en 80's parrty, was zeer geslaagd. Nu dus even bijkomen.

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    *breekt in* natascha die bolletjes slik je niet maar moet je inbrengen, dit is om je slijmvlies dikker te maken.*breekt uit*

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik voel me ook veel beter bij Puregon dan bij Clomid. Mijn baarmoederslijmvlies bleef daarmee ook heel dun en ik had bijna geen vruchtbaar slijm en zero zin in seks :(

Mijn gyn streeft naar 2-3 eitjes en is blij als ze allemaal springen. Hij was tevreden over de 3! Hij zei zelfs: neem de pregnyl maar mee, als ze niet alle 3 gesprongen zijn, krijg je nog een pregnylspuit om de laatste ook nog te laten springen. Geweldig, toch? En 2 inseminaties waarvan de 1e een FLUSH (daarbij wordt het zaad helemaal in de eileiders gespoten).

Oh ja, het klopt wat Regi schrijft over de progesteronbolletjes.

Deel Deze Pagina