Hallo meiden, Ons meisje is 4 maanden, en heeft eigenlijk nooit zo veel gespuugd, ging een beetje op en af, maar de laatste paar weken spuugde ze helemaal niets meer. En nu sinds gisteren ineens weer wel. Gisteravond helemaal niets en vanmorgen ineens weer wel, voorheen spuugde ze helemaal niets meer namelijk. Is dit normaal? Ze is verder niet ziek, geen koorts, is heel vrolijk lachen, brabbelen noem maar op, komt alleen na de fles melk uit, niet met een golf maar lijkt toch best veel.....
Hier ook de laatste week ineens opmerkelijk veel spuugjes. En vaak ook best een poos na de voeding. Ik heb wel het idee dat ze ineens met brute kracht veel meer uit de borst 'trekt', dus echt gulziger en krachtiger eet. Misschien dat het dan een beetje heftig op de maag is? Vaak geeft ze ook wat 'schuim' op... Ze lijkt er geen last van te hebben en het zijn ook geen hoeveelheden waarvan ik vind dat ze zo snel mogelijk weer aangevuld moeten worden, maar de frequentie van spugen is inderdaad vermeerdert!
Hier ook inderdaad ze lijkt er totaal geen last van te hebben, zijn ook geen hoeveelheden waarvan in denk mmmm maar nog wat in de fles doen. Vond het wel vreemd omdat ze weken geen druppel heeft gespuugd. Dan gulziger drinken herken ik ook wel, hopelijk is het weer vlug voorbij...misschien een fase, we zitten ook midden in de 4 maanden sprong, denk dat ze zich toch wat te druk maakt of zo....wil allerlei nieuwe dingen proberen en zo.
Vervelend inderdaad, is pas sinds gisteren zo, dus maak me meteen weer zorgen. Ging dat bij jullie vanzelf weer over?