Dat is niet leuk dat je zulke angst ervaart. Heeft dat een reden? (Verleden, vrienden?) Of komt het echt alleen uit jezelf en weet je de reden niet?
heb het gehoord van vrienden van vrienden, maar weet het ook van fora waar ik het gelezen heb, meiden die gewoon goede controles en vruchtwater hadden en dag later toch mis, altijd rond 41 weken. die kans is natuurlijk heeeel klein, maar ik zit er mee. heb antwoord van VK: ze geeft me na het strippen morgen meteen een afspraak mee voor de gyn de gyn gaat dan kijken of hij evt nog een keer strippen gaat of meteen toch kiest voor inleiding maar dat kan ik dan met hem bespreken, hij kan natuurlijk ook de controles uitvoeren van vruchtwater enzo
Fijn dat de VK je gelijk serieus neemt! Hopelijk brengt het strippen door haar de boel gewoon lekker op gang
idd laten we het hopen weet dan meteen ook of er al ontsluiting is en of het voorwerk dus wat gedaan heeft, ga nu proberen los te laten, morgen rond deze tijd ben ik heel stuk wijzer.
Nee zag voelde het niet aankomen, had het niet eens door hihi. Tot vk langs kwam en gelijk naar zh kon. Hoop dat het bij jou niet lang meer duurt. Pff 40+ sterkte
Nou ik ben het echt nog niet zat hoor, ik geniet nog van elke dag dat ze in mijn buik zit.. en ik lekker rustig aan hier en daar wat soppen en opruimen boodschapjes doen nee hoor ik mag niet klagen Laat haar asjeblieft nog even zitten !!
net bij de VK geweest en potdicht, geen ontsluiting, niets, morgen 41 weken. morgen CTG en afspraak gyn voor bespreken inleiding, krijg nu elke dag CTG. Hopelijk komt ze nog van zichzelf.