Hoi Hoi Ik zit me onwijs druk te maken, heb erg veel stress van me werk (zie andere onderwerp) en heb de baby nog niet gevoeld.........ik heb wel eens wat kleine plopjes maar kunnen ook goed me darmen zijn.....maar ik heb de baby nog niet gevoeld....ik weet dat mijn placenta voor ligt, en het is me 2e....meer mensen die dit zo laat hadden? K maak me zo druk!
Bij mijn 1e had ik de placenta ook voor liggen en ik voelde haar ook pas rond de 19-20 weken. Ik denk dat als je stres vermindert, dat je de baby ook zult gaan voelen.
Geen paniek meid, ik heb de baby pas echt gevoeld op 22weken, daarvoor ook wat plopjes (konden evengoed darmen zijn geweest). Niets om je zorgen over te maken dus. liefs
Ow gelukkig! Ik heb zo n stress..word dr echt depri van.....en ben zo bang dat ik daarom me babytje zo laat voel, en ik kijk er zo erg naar uit! Ik ga in ieder geval naar de verloskundige toe, want die stress hou k niet vol....
De placenta aan de voorkant is ongunstig om je kindje te voelen. De kans is groot dat het daardoor komt.
Probeer je niet te druk maken! Iedereen vroeg bij mij ook steeds: voel je het al?? Maar ik voelde het kindje ook pas bij 22 weken en ook nog niet heel goed hoor...
Ik heb ff meegelezen, heb t zelfde. Placenta voor en bijna 20 weken en nog niks gevoeld. Altijd weer ff zekerheid als je mensen hun reactie leest
Bij Isabella voelde ik pas wat met 25 a 26 weken. En dan licht. Pas met 30 weken echt goed. Mijn placenta lag toen ook voor. Maar... als je het niet vertrouwd ga dan even naar de VK
Nou dr is nog hoop! hoop niet dat ik tot 25 weken moet wachten haha ik heb gelukkig zaterdag de 20 weken echo! dat scheeld!
Hier ook de placenta aan de voorkant en ben zelf niet de slankste. Ik voelde de kleine ook pas met 22 weken goed. Daarvoor had ik af en toe een plopje, maar wert niet of dat de baby geweest is. Verder is het ook zo dat als jij je druk maakt of in de stress zit, de baby dit voelt en ook stil gaat liggen en in een hoekje duikt. Geloof me, laatst ook ervaren. Verloor ineens een hele berg vocht en had de kleine al de hele dag niet gevoeld, ook niet toen ik het probeerde wakker te maken enz. Dus ik was bang dat er iets mis was en had ook de VK gebeld, die is gekomen en heeft gelusiterd. Ik hoorde het hartje kloppen en ik was meteen gerust gesteld. Ik was zo blij en relaxed toen ik dat hoorde: Ukkie heeft de hele avond niet meer stil gezeten. Vond het helemaal niet erg dat ik inmiddels bont en blauw was van binnen en zelfs de venijnige trappen tegen mn ribben zijn hem vergeven! hahaha Maar als je niet gerust bent, kun je natuurlijk altijd even bellen met je VK! Succes! xx sas
Hier de kleine ook nog niet gevoeld, maar afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, en alles was super! Placenta ligt hier hoog aan de voorkant, en de kleine lag met 't hoofdje beneden, en zit dus waarschijnlijk precies tegen de placenta te trappen/boxen.. Ben zelf niet ongerust, maar er zijn steeds meer mensen die vragen of ik het al heb gevoeld.. Da's wel irritant.
No worries!!! Hier ook nog geen duidelijke baby-bewegingen... Afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad en ik heb de vraag daar ook neergelegd'. Het kindje was zichtbaar erg druk en alles was in orde. De 1 voelt het nu eenmaal sneller dan de ander...bij mij zit mijn eigen speklaagje er nog voor en daarnaast vertelde de verloskundige dat het kindje straks sterker gaat worden waardoor je het gaat voelen..dus ik maak me geen zorgen meer.... Mocht je je zorgen maken dan kun je toch altijd je verloskundige vragen... liefs
Ik ben morgen ook 20 weken en kan haast niet wachten tot ik het voel. Ik heb volgende week de echo dus dan weet ik wat meer, weet ook niet hoe mijn placente ligt... Wacht dus (on)geduldig met je mee!
Hier voel ik ook al een paar weken bijna niets. Met 11 weken voelde ik de baby al best duidelijk, rond 14 weken werd het steeds minder. Ik heb zelf het vermoeden dat mijn placenta ook aan de voorkant zit en dat de baby daar lekker tegen aan ligt te schoppen/duwen. Soms maak ik me ook wel zorgen, maar ik ben verder gewoon enorm zwanger. Mijn buik en baarmoeder groeien enorm goed, dus er is absoluut geen reden om me zorgen te maken. Bij mijn andere drie kids voelde ik ze echt al vanaf 12 weken en hield dat niet opeens op. Maar toen zat de placenta gewoon tegen de achterkant. Morgen ga ik naar de vk en ga er gewoon vanuit dat ik een hartje te horen krijg. (hoewel ik toch wel een beetje zenuwachtig ben.... )