ooooooh ik ben het ook HELEMAAL zat hoor.... had stiekem gehoopt dat de kleine wat eerder zou komen,vanaf week 38 eigenlijk,maar niks. zit er nu echt op te wachten hoor,maar het is nog akelig rustig in mijn buik.....
oww, ik wil ook met 37 weken, ben ik er maar vanaf.. ik ben het zooo zat dat alles zwaar gaat, ik hou mijn vriend niet eens meer bij met lopen ik ben nu echt een waggeleend. huishoudedlijk probeer ik van alles maar dat word gewoon echt te zwaar, en het weer zit nu ook niet echt mee, anders lig ik wel in de tuin te genieten van het warme zonnetje. kleine ligt nu wel al volledig ingedaalt dus loop met een gevoel alsof ik een meloen tussen me benen heb hangen. mannetje je bent zooo welkom, wij zijnn zooo nieuwsgierig naar je, kom maar gauw!!
Heel herkenbaar hier ook soms van die dagen van pfff en moet nog wat langer ben morgen 31 weken maar kan heel weinig amper lopen door banden en bekkenpijn en dan heb ik nog een meisje van 3.5 rond lopen die overdag niet slaapt dus echt rust heb je niet al vermaakt ze zich heerlijk zelf en lig ik dan ff op de bank ben s,avonds ook erg moe als vriendlief thuis komt maar nog 9 weekjes te gaan gaat vast goed komen
Ik ben het ook hartstikke zat. Ik zit al vanaf 6,5 week zwangerschap thuis, dus dat begint echt vreselijk te vervelen. Ik heb nu hele erge bandenpijn. Zo erg dat ik niet meer zelf uit bed kan komen, broek aan kan doen en dat soort dingen. Gister bij de vk lag onze Uk nog steeds in stuit helemaal tussen mijn ribben geklemd. Dus volgende week weer groei en liggingsecho. Ach dames we zijn er bijna!
Herkenbaar hoor!! ben nu 37 weken maar ben continu beroerd, misselijk en spugen. Als ik wat doe ben ik helemaal kapot en dan moet ik ook nog energie steken in mijn 16 mnd oude dochter pffff en dan zit ze in de uitprobeer fase hahaha en mama is niet zo snel meer Oh en dan snachts heel slecht slapen en om 5 uur wakker en de rest van de dag helemaal kapot daarvan zijn (dochter slaapt overdag niet meer ) *****EINDE KLAAGMODUS****
Och dames, wat rot om te lezen dat jullie er allemaal zo klaar mee zijn! Ik loop ook krom van de kwaaltjes, maar ik vind het zo jammer dat ik straks die dikke buik niet meer heb! Het is allemaal zo bijzonder wat er met en in je gebeurd, allemaal zo relatief kort. Ik geniet nog elke dag! ( Nu moet ik zeggen, ik heb geen bekkeninstabiliteit, moet niet overgeven of meer vreselijks, want dat lijkt me inderdaad afschuwelijk....) Maar goed, iedereen ervaart het anders. Ik kijk ook uit naar zoontje II, maar ow, wat zal ik het zwanger zijn missen!!! Zet'm op dames!
Och jee, das wel balen zeg! Het middagdutje van m'n dochter is mij heilig, want ik ga dan ook steevast plat en slaap zeker 1,5 uur. (niet dat ik mij altijd helemaal uitgerust voel daarna, maar goed...) Ben toch blij dat ik ff m'n ogen dicht kan doen. Sterkte iig!
ik geniet er ook nog wel van, maar je hebt soms van die momenten dat je het echt zat bent! als je heel erg moe bent en je gewoon niet zo lekker voelt! ik zal het bewegen in mijn buik straks zeker missen!
Lieve dames! Geniet van de laatste weekjes zwangerschap, hoe zwaar die ook kunnen zijn! Heb helaas de 35 weken niet gehaad... ipv een verlofperiode waarin ik kleertjes wilde wassen, met vriendinnen kletsen, lekker thuis filmpje kijken etc... hebben we 5 weken ziekenhuis gehad... En nu? Nu gaat het goed... maar heb voor mijn gevoel mijn zwangerschap niet af kunnen maken. Had dolgraag in jullie schoenen willen staan.... Kortom! Hou Vol! Het is het allemaal waard!
Nou,ik moet zeggen ondanks de pijn die ik dagelijks heb van de BI,geniet ik toch erg veel van mijn zwangerschap. Vindt het heerlijk om de kleine te voelen,en om hem soms een beetje te pesten door tegen mijn buik te duwen,en dan beweging terug te krijgen..... Denk dat ik ook echt wel even moet afkikken van mijn buik straks. Ben het moe zijn echt moe,en nu toch ook wel nieuwsgierig naar wat er in me groeit....en heb het gehad met de pijn,verder geniet ik echt wel... liefs petra
Hey, jammer dat het bij jou/jullie allemaal anders is gelopen dan de bedoeling is zeg. Is alles wel helemaal goed nu??
@ pinter gelukkig is alles nu prima... kleine man is alweer 5 maanden en bijna 6 kilo... Wil jullie alleen aangeven hoe belangrijk de laatste weken nog zijn! Het zal niet makkelijk zijn, maar het is het echt waard!
@mamamuts: Bedankt! Ik ben het eenmaal zo gewend, maar had het toch wel lekker gevonden om overdag een dutje te kunnen doen @mamami en BjornPijl: Natuurlijk hebben jullie daar gelijk in, het is ook iets wonderlijks om te mogen dragen......maar af en toe ff van mij afklagen is ook lekker
hej hej . ik kan het voledig met je eens zijn. ik ben vandaag 40weken en3dagen .en ben het ook stillekes aan moe te worden ik had gehoopt mooi op tijd te zijn maar ja 3daagjes later is ook niet echt overtijd maar ik had et liefs voor 40weken gehad maarja beetje w8e zeker. x