Ik ben morgen 22 weken zwanger en ik voel eigenlijk nog niets bewegen. Ik zeg eigenlijk omdat ik een paar weken geleden wel iets voelde, heel licht en klein. Maar nu niet meer. Vorige week heb ik de 20-weken echo gehad en alles was goed en we krijgen een jongen, waar ik super blij mee ben! Maar toch ben ik nog steeds bang omdat ik niets voel. De placenta ligt wel aan de voorkant, maar er zijn ook mensen die dan evengoed iets voelen. Wie herkent dit?
Dat doe ik ook, maar het helpt allemaal niet. Ik word er soms helemaal gek van, ga ik me allemaal dingen in mijn hoofd halen. Zou het normaal zijn als ik nu nog niets voel?
ja hoor is normaal. bij ene is het met 18weken al en andere voelt met 25weken wat pas. zolang vk zegt dat alles goed gaat moet je je nergens zorgen om maken. misschien helpt dat gestress over het voelen van de baby, juist alleen maar tegen. lekker relaxen met dit lekkere weer dus
Hai ik ben nu 21 weken zwanger en ook placenta aan de voorkant. Ben vanmorgen bij VK geweest en toen vroeg ze me ook of ik iets voelde. Heb ongeveer twee weken terug heel vaag iets gevoeld maar ook nog niet heel duidelijk hoor. Ze zei dat dit heel normaal was en dat het inderdaad pas naar week 26 duidelijk aanwezig zal zijn. Joh en je echo was toch helemaal goed? Anders moet je misschien zo'n Angelsound kopen dan kun je het hartje horen als je je zorgen maakt.
daar ben ik het niet geheel mee eens. zij moet geen angel sound kopen. ze strest nu al redelijk omdat ze de baby niet voelt, en als zij met angelsound het hartje even niet kan vinden omdat je soms goed moet zoeken. dan strest zij helemala de pan uit gok ik. mijn vk raadde het sterk af! al helemaal als je al zo onzeker bent zoals Mama26 maar ik snap je goede bedoeling hoor Gewoon blijven wachten, het komt écht wel binnenkort
Ik denk ook dat zo'n ding niet handig is voor mij. Zit ik de hele avond met zo'n ding op de bank te luisteren ben ik bang.
Oja kan het wel nog heel erg laag zitten? Net dacht ik dat ik misschien iets voelde, ik kei blij maar het is echt heel laag, bij mijn schaambot/schaambeen of zo iets??
dat kan hoor Mama26. gewoon eventjes gaan liggen/zitten op je bank ofzo en heel rustig in en uit ademen. als je het nog paar keer voelt, dan is dat je kleintje neem er de tijd voor! mijn vriend d8 dat ie na 1minuut wel wat zou voelen, kan soms wel 10min duren. even er goed voor gaat zitten dus
Kan dat je je kindje nu nog niet voelt omdat je je placenta ervoor hebt liggen. Hoor ik wel vaker. Probeer je niet zoveel zorgen te maken, want daar heb je alleen jezelf maar mee!
@mama26 ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen .. tijdens de pretecho zei die vk gelijk al dat het nog een hele tijd kan duren voordat ik hem kan voelen.. Niet stressen meis Ik heb de angelsound wel maar kan door de placenta soms hartje ook niet vinden .. dus als je daar niet bestendigd voor bent zou ik dat niet doen
Bij mijn dochter had ik dat ook, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik iets voelde bij haar. Ik probeer er niet de hele tijd aan te denken, maar goed dat is moeilijk als je met zo'n dikke buik rond loopt
de angelsound stelde mij wel heel erg gerust , ik heb mijn placenta ook aan de voorkant en heb ook weleens even moeten zoeken maar als je van te voren al weet dat je het hartje ook weleens niet kunt vinden ben je daar ook wel een beetje op voorbereid.... Ik was (ben) ook z,n ontzettende stress kip maar de angelsound heeft toch een heeeel hoop stress bespaart ! Maaaar ieder moet het natuurlijk voor zichzelf weten.
Hoi, Bij mijn eerste lag de placenta a/d achterkant en voelde ik haar constant. Nu voel ik heel af en toe iets. Placenta ligt ook aan de voorkant. Ik heb ook een angelsound en luister 1x per week. Ik moet heel goed zoeken en lukt ook wel eens niet, maar als je je daar op instelt, stress je niet zo gauw. Tenminste ik dan. Ik vind het wel jammer dat ik minder voel, hoor! Ik voel het vooral als ik naar bed ga en op m'n rug ga liggen, misschien een tip???