zwanger worden en herbalife. Combinatie???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Morgen ga ik naar de huisarts ivm het feit dat ik zoveel aangekomen ben sinds het stoppen van de pil en dat ik veel moe ben, vooral na de miskraam. ik denk zelf misschien aan mijn schildklier. Nu zit ik er ook aan te denken om te gaan dieeten, nm herbalife,maarja dan komt de grote vraag; is dit wel slim wanneer je bezig bent zwanger te worden en krijg ik dan voldoende binnen. is het niet te veel voor mijn lichaam etc etc.

Zijn er hier meiden die hier ervaring mee hebben en die uberhaupt ervaring hebben met herbalife?

groetjes Sannie

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hoi Sannie,

Ik zou in ieder geval bij je huisarts aangeven dat je een kinderwens hebt. Hij kan je dan het beste vertellen of die combinatie verstandig is of niet. Voor zover ik weet is het beter om niet af te vallen als je zwanger bent ivm schadelijke stoffen die er dan in je lichaam vrij komen. Maar zolang je nog niet zwanger bent lijkt het me geen probleem. Ben benieuwd wat je huisarts er van zegt.

Liefs Mamaloe

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik zou het voor de zekerheid even navragen bij de huisarts. Ik gebruikte ook herbalife omdat ik ging trouwen en wilde afvallen. Dit ging prima. 10 oktober getrouwd. En 17 oktober blijf mijn ongesteldheid weg, was zwanger in ronde 1 alleen daarna was ik zo misselijk dat ik herbalife niet meer weg kreeg. Mijn contactpersoon adviseerde het wel te blijven gebruiken omdat het heel goed is voor je als je zwanger bent. Maar goed zij wil natuurlijk ook verkopen he.. Succes!!

4. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik heb trouwens ook een traag werkende schildklier, hier heb ik medicijnen voor. Door de herbalife kreeg ik wel wat meer energie. Maar vooral door de medicijnen, ik ben ook 10 kilo aangekomen in een jaar en was toen altijd moe. Die 10 kilo ben ik nu weer kwijt.
    Dus laat anders ff je bloed testen.

Deel Deze Pagina