Hier hetzelfde... Heb een week lang last gehad van aanhoudend maagzuur wat omhoog kwam maar niet eruit. Dat is in de zevende week weggegaan. Nu bijna acht weken en ik kan nu echt niet meer aan eten denken, als we het over het avond eten hebben krijg ik het al spaans benauwd. Ik heb gisteren teveel gedaan en daardoor rond een uur of acht s'avonds naar bed gegaan. Niet kunnen slapen, wel boven een emmer hangen, maar er komt niets. Elke beweging maakte me misselijk. Vandaag iets minder misselijk maar ik kom niet verder dan de bank en mijn bed. Ik word er ook helemaal vervelend van Heb een week vrij gelukkig, maar het was de bedoeling om al een beetje te klussen voor het overhuizen naar mijn vriend, maar ik ben bang dat daar weinig van komt Op dit moment geniet ik eigenlijk helemaal nergens van en ik hoop echt dat het binnenkort wegtrekt zodat ik en jullie ook kunnen gaan genieten
Hier ook vreselijk misselijk, vaak overgeven. Bij mijn eerste zwangerschap was het veel erger.... Maar ik lees terug in mijn zwangerschapsdagboek dat het bij 10 weken een stuk beter ging, dan wel nog moeilijk kunnen eten en soms spugen, heb toen bij 16 weken voor t laats gespuugd, maar vanaf 10/11 weken was het niet meer paar keer op n dag, maar bijv 1 keer per dag, vanaf 12 weken om de dag etc etc. Heb nu n peuter rondlopen dus extra zwaar! Ben super gelukkig dat ik zwanger ben en zo snel ook, maar dat misselijk zijn is echt de hel op aarde! Ik geloof dat het in het begin niet heel erg is als je niet zo voedzaam eet, baby pakt je reserves wel! Iedereen heel veel sterkte!