weer zwanger na zwangerschapsvergiftiging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bosje, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosje

Bosje Nieuw lid

26 feb 2007
    4
    0
    0
    kinderleidster
    Houten
    Hallo,

Ik ben Natasaj Bos en 30 weken zwanger van mijn 2de kindje. Het is een erge spannende tijd omdat ik met mijn vorige zwangerschap 5 weken in het ziekenhuis heb gelegen ivm zwangerschapsvergiftiging. Mijn dochtertje is toen met speod op 34,5 week gehaald met een keizersnee. Ik merk dat ik niet echt meer kan genieten nu ik weer in dezelfde tijd zit als toen de zwangerschapsvergiftiging begon. Daar komt ook nog bij dat ik heel erg in de gaten wordt gehouden door de gyn. Is natuurlijk wel fijn maar het maakt het allemaal erg medisch. Heb nu weer 24 uur urine moeten sparen aangezien er eiwit in mijn urine zit. Het is allemaal gewoon extra controle maar het maakt mij erg onzeker. Wie heeft dit ook mee gemaakt?

Groetjes Natasja.

2. Niet meer actief

Heb het gelukkig niet meegemaakt, maar kan me voorstellen dãt het supervervelend is!

Wilde je dan ook even heel veel sterkte wensen!

3. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hoi Natasja,

Ik ben 32 weken geweest en vorige week hebben ze bij mij ook zwangerschapsvergiftiging vast gesteld (lichte vorm tot nu toe) ik moet 26 maart terug komen en dan gaan ze het opnieuw bekijken.

Sterkte en succes

Liefs Jessie

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    @ natasja, ook ik heb t niet mee gemaakt maar kan me er een beetje in verplaatsen...

Sterkte en probeer het toch van je af te zetten.... (ik weet t makkelijk praten)

ik denk wel aan je hoor ;)

5. Ik ben hier ook bang voor. Vorige zwangerschap van mijn zoon met 35 wkn in het ziekenhuis en met 36 ingeleid en bevallen.
    En daarna 3 miskramen. Dus de hele zwangerschap al bang dat er iets mis gaat en dat ik zw. verg. krijg.
    Mijn bloeddruk gaat nog goed.

Ik zal voor je duimen

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, ik heb het juist een wat lage bloeddruk.
    Ik kan me wel voorstellen dat je je druk maakt, maar dat is volgens mij ook niet zo goed voor je bloeddruk..

Ik wens je heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina