Ik heb de kruitvat test en ga morgenvroeg testen... ma nu... Is het testen met een ochtend plasje wel goed of juist beter? Het hormoon zit toch alleen in je lichaam als je zwanger bent...? Het kan niet zo zijn dat de test door het ochtend plasje verpest/niet klopt? Liefs Tanja en alle meeleevende menssen : THX !!!!!! ohja op de test staat dat ie op elk moment van de dag gebruikt kan worden...
Als er morgenochtend een 2e streepje komt, ben je echt wel zwanger hoor!! S morgens is idd t beste. Er komt geen 2e streep als je niet zwanger bent, ochtendurine veranderd hier niks aan! Heel veel succes ermee
oke bedankt voor de reactie`s. Ben zo bang dat de test 'mislukt" blij zijn voor niets... Het zal vast wel goed komen! Hou jullie op de hoogte !
Hoi veel succes morgen wij duimen voor je hier kijk maar. Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Komt goed. Tot morgen groeten van jennie72
Ochtendurine is beter omdat deze geconcentreerder is waardoor er meer HCG in zit (als je zwanger bent) en dus eerder positief kunt testen. Maar geen zorgen hoor, als ie positief aangeeft ben je echt wel zwanger hoor. Of je dat nu met ochtend- of avondurine doet. Succes met testen
inderdaad, maar zie aan je banner dat je op zondag je NOD pas hebt, zou je dan niet wachten tot zondag?
Heb je al getest vanmorgen, wat kwam eruit? Ben het wel een beetje met janice eens ..misschien kun je beter tot morgen wachten (maar ik heb makkelijk zeggen/zelf zou ik het geloof ik ook niet kunnen ) Succes!Spannend. Mirre
ja heb getest , nagatief denk dat ik toch te vroeg heb getest aangezien ik nog geen last heb van ongi verschijnselen.
Wat duurt dat wachten dan toch lang he. Misschien is t raak, ik duim nog steeds voor je. Wanneer ga je weer testen?
ja ik wacht nu tot maandag of dinsdag , als mn ongi dan al niet op gang is gekomen natuurlijk.... wou test via deze site kopen, als ik ze vandaag bestel, wanneer heb ik ze dan ivm het weekend? bezorgen ze op zaterdag??
Ik heb ze vorige week zaterdag besteld via de website voor 16.00 en en kreeg ze dinsdagmiddag binnen. In het weekend zal het -misschien-anders met betalingen zijn denk ik. Ze gaan dan maandag op de bus. Mirre
Ik heb een vraagje over het ochtend plasje: Mag je die bewaren voor savonds, dat je met je ochtend urine savonds een test doet of is ie dan eerder negatief??? Succes verder iedereen
Ja volgens mij kan dat wel hoor je urine bewaren tot de avond, kijk anders even bij de beschrijving van de test. Liefs, Duveldraakje