Ben het helemaal zat!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik doe echt alles, nutriton, nutramigen, motilium, nexium. Ben bij de osteopaat geweest, hij heeft Fysio en logopedie..... Alles dus! Vandaag had hij om 04:30 de fles en om 10:00 (5,5 uur dus) had hij nog geen honger! Dus uiteindelijk 70 cc gedronken en dan met als resultaat dat hij vandaag om de 2 uur voor voeding kwam en steeds maar 70 cc dronk! Hele ritme weg! Hele dag ontevreden en bij elke aanraking met bed gillen. Om 19:00 ben ik erbij gaan zitten maar hij is dan zo overstuur maar ook zo moe! Want als zijn duim erin haat sluit hij gelijk zijn ogen. Dit duurt dan 5 sec en dan hup die duim eruit en huilen. Hij wrijft ook de hele tijd in zijn ogen van vermoeidheid terwijl hij in bed ligt. Kan hem ook 19:00 niet bij me nemen want de oudste moet ook naar bed en wil ook met mama spelen en knuffelen. Morgen mis ik weer een hele dag van hem want moet gewoon werken....mijn man vind dat ik wat meer aan hem moet denken als ik zo verdrietig bij het bedje van mijn zoontje zit, dus hem heb ik vanavond eruit gegooid! Ik sta nu op de wachtlijst voor hulp dus heb dat al wel gezocht maar ben nog niet aan de beurt

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb niet alle pagina's teruggelezen, sorry :) Even 2 vraagjes:
    - loop je al bij de kinderarts?
    - hoe zwaar was je kindje bij geboorte en hoe zwaar is hij nu?

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja loop bij de kinderarts en was bij de geborte 3545 en nu net aan 6 kg

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Isis afschuwelijk is het he:(
    Hier ook al vanaf zijn thuiskomst ( na de couveuseafdeling) hiermee bezig.
    Gisteren heeft onze nieuwe ka een gastrocopie gedaan en gezien dat ons zoontje zijn slokdarm behoorlijk geirriteerd was.
    Er zijn ook biopten genomen.
    De neocate sloeg hier niet aan dus mochten we mee stoppen.
    En hij krijgt nu de Nestlé NAN AR.
    En mag natuurlijk niet te hard roepen maar hij heeft zijn flessen netjes gedronken zonder te veel overstrekken en huilen.
    Vraag anders eens naar een gastroscopie meid!
    En evt ph meting

5. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Volgens mij heeft hij niet last meer van de reflux omdat hij als hij wakker is en normaal slaapt en drinkt tevreden is. Hij lacht dan constant en vind alles best. Ook op het KDV waar hij 2 dagen naartoe gaat hoor ik geen klachten. Het is alleen dus zo dat als ik thuis ben meneer zin heeft om lastig te doen met slapen. Het wordt mij gewoon teveel en elke keer dat hij huilt schiet ik in de stress.

Wat ik ook moet doen is gewoon en dag alleen met hem zijn zodat ik me 100% op hem kan richten maarja voel me dan weer schuldig naar me oudste toe.

Ga denk ik maar eens een dag vrij nemen als ze normaal naar het kdv gaan en hem dan lekker thuis laat.

6. adi

adi Niet meer actief

Wat verschrikkelijk meid!

Ik heb niet je hele topic gelezen, maar is een draagdoek niks voor je? Misschien is je kleine zo van slag door alle medische dingen, dat hij nu alleen maar bij jou wil zijn?

7. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Nee dat vind hij niks want dan kan hij niks zien dus gaat hij ook weer huilen

Deel Deze Pagina