Lange vliegreis, iemand tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja25, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai dames,
    Ik ben 10 weken zwanger en nu net deze week extra last van misselijkheid en hoofdpijn. Vandaag ga ik een lange vliegreis maken van 9 uur. Heeft iemand tips hoe ik hier t beste mee om kan gaan? Ik heb van de huisarts wel pilletjes gekregen tegen de misselijkheid en de verloskundige zegt dat ik gewoon paracetamol kan nemen tegen de hoofdpijn. Iemamd ervaring?

Gr natasja

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Probeer regelmatig even een stukje te lopen (liefst elk uur) en informeer de crew dat je zwanger bent en misselijk. Drink voldoende!

3. Bellabelly

18 aug 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Vraag een stoel vlakbij de toiletten en het gangpad, zodat als je vaak naar de wc toe moet, je je niet bezwaard hoef te voelen tegenover je buurman/buurvrouw. Aangezien het voor hun niet echt duidelijk is waarom.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik zou zeker de stewardessen even waarschuwen dat je zwanger bent en misselijk. Ik heb met 14 weken een lange vlucht gemaakt en ook nog eens erg last van reisziekte, dus bij de landing kwam alles eruit... Gelukkig kreeg ik extra water en wat extra aandacht:p Wat bij mij ook nog hielp was cola, dat kun je ook nog vragen.

Sterkte!

5. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Tnxx voor de tips ik zal het zeker doorgeven aan de stewardessen ik heb net op internet zitten lezen over de pilletjes die is van de huisarts heb gekregen zij zegt dat ik ze wel kan nemen maar op internet staat dat je ze niet moet slikken in de eerste drie maanden van je zwangerschap....

Deel Deze Pagina