Als ik zwanger zou zijn zou ik er graag 1 willen dragen met een orginele tekst... Ik zat te denken aan; Virgin?!? Hebben jullie nog orginele Ideen?
Whahaha dat vind ik meer voor een alleenstaande... Toch vind ik Made with love Of Made in Bed ook leuk Of made in (plaatsnaam ofzo)
Ik heb nooit een buikband gedragen, helemaal niet nodig en leek me irritant ! Maar als ik er een zou kopen zou er ongetwijfeld AFBLIJVEN! of JA EN...?! op komen te staan !
Ik draag zelf bijna elke dag een buikband. Maar de teksten "Made in..." of "Onbevlekt ontvangen" vind ik zelf een beetje over de top. Mensen kijken sowieso naar je buik; Die is namelijk niet te missen. Met zo'n tekst, tja... Ik weet niet. Beetje cheap komt het over op me. Ik heb een aantal gewoon standaard buikbanden, en heb er een aantal met een print erop.
Ik had er 1 (maar droeg eigenlijk nooit van die banden omdat ik het totaal niet lekker vond zitten) met de tekst; "Verboden aan te raken" en dan daar onder "Ik zit toch ook niet aan jou"
Ik had trouwens ook nog een zwangerschaps-shirt waarop met kleine letters stond op de buik; "als je dit kan lezen sta je te dichtbij"
Als ik zwanger zal zijn zou er zeker een band komen met "coming soon" Met een tekst als Virgin?!? zal ik niet snel lopen. Welke ik ook inderdaad gaaf vindt is "Afblijven"
Coming soon heb ik veel gedragen. Ik zou er dan een willen dragen met; Brusje van Joey of Don't Touch!
Iets met Don't tough of afblijven lijkt me ideaal. Aan gezien me schoonmoeder bij mijn schoonzusje elke keer aan d'r buik zat toen ze zwanger was. Daar ben ik niet zo van gediend. Zag laatst in de winkel een vrouw lopen met een streepjes code erop en daar ston boven houdbaarheidsdatum en de cijfers onder de streepjes was de vermoedelijke bevallingsdatum.
Na onze ICSI zou VIrgin kunnen.... Vind het echt geen tekst voor op een buikband! Deze zijn idd leuk: JA EN...?! "als je dit kan lezen sta je te dichtbij" (in kleine letters op het shirt) "Verboden aan te raken" en dan daar onder "Ik zit toch ook niet aan jou" Die met de streepjescode en uitgerekende datum kan je via dit forum bestellen he! Ik verplaats je topic wel nog even naar zwangerschap. Elmo
Ik zag dat je ook een band van ZP kan bestellen? Ik, aagje als ik ben, ben gaan kijken maar kon het niet vinden?
Bovenin de pagina staat een hele grote banner van buikbanden.com Ow..je bedoelt van ons logo etc. Ja, die zijn er wel....maar Jan wil daar wat leuks mee doen geloof ik Ik zal het navragen! Elmo
leuk topic, en roept hier de volgende vraag op: zit men echt zo vreselijk aan je buik???? ik ben nog maar ruim 6 weken zwanger, van de eerste, dus vandaar de vraag... kan ik me erop voorbereiden....
Haha! Kijk maar bij topic: "blijf af!" Ik vind het erg vervelend! Niet iedereen doet het hoor! Mijn schoonfamilie blijft gelukkig op gepaste afstand hihi! Maar ik had ook niet anders van ze verwacht
Bij mij schrikt mijn blik blijkbaar al af.....hier zit (zat...ben nu nog niet zo ver) bijna niemand ongevraagd aan mijn buik. Ik wil dat ook niet....dat is blijkbaar vanaf een afstand al in te schatten