Ben het spuug en spuug zat

Discussie in 'De bevalling' gestart door mama33, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Mag ik even klagen.....
    Ben al weken aan het rommelen. Veel voorweeen. Nachten al beneden gezeten ermee. Ben echt zo moe. Vorige week dinsdag slijmprop verloren maar het begint maar niet. Echt, wat ben ik het zat.
    Vorige week bij de vk heeft ze me inwendig onderzocht omdat het al zo rommelde. Had al 3 cm. ontsluiting dus ik werd er helemaal blij van maarja.....mijn buik zit er nog steeds.

Heb nu al zovaak gedacht dat het begonnen was dat ik aan mezelf aan begin te twijffelen. Kennen jullie dat? Mijn man wordt er niet goed van. Straks begint het echt en dan denkt ie "het zal wel" :( Wedden!

Volgens de vk zijn derde kindjes rommelkindjes. Toen ze dat zei dacht ik nog "ja, ja, maar niet bij mij" maar wat heeft ze gelijk gekregen zeg. Straks ga ik nog overtijd. Bleh......

Zo, even mijn hart gelucht. Dat scheelt weer!

Duimen jullie voor me!

2. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Nou ik ben zwanger van de 2de en wat jij beschrijft : ik herken me helemaal in jou. Al 3 weken loop ik met voorweeen, nu heb ik het weer gigantisch, mijn rug doet pijn, mijn buik trekt regelmatig samen.

Ik verwacht al helemaal niks meer, verwacht zelfs dat ik maar over tijd ga lopen en ingeleid moet worden.

Natuurlijk is het prachtig een kleine te mogen baren etc. Maar nee, dit is niet leuk, echt niet :x

Ze gaan mij vrijdag wel strippen bij de VK als het deze week nog niet doorzet want ze weten dat ik met voorweeen loop en zelfs in het ziekenhuis heb gelegen met weeen, maar die hebben niet doorgezet.

Sterkte !

PS. zie dat we maar 1 dag verschillen ;)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hier idem dito meid, ik was 35 wkn toen ik weeën kreeg (veel te vroeg natuurlijk) en uiteindelijk toch maar de vk gebeld toen ik ze om de 3 min. had en zij constateerde dus 3 cm en heeft me dus ook doorgestuurd naar het ziekenhuis voor ctg en in afwachting daarvan afwachten of ik moest blijven of niet....

jammer genoeg moest ik idd blijven maar de weeën zakte in de loop van de nacht gelukkig wel af, maar sindsdien elke keer voorweeën gehad die telkens maar weer afzakte, en elke keer denkend dat het eindelijk zou gaan beginnen (na die 37 wkn) maar niks hoor...elke keer weer loos alarm...

toen uiteindelijk met 39,1 terwijl ik boodschappen aan het doen was in de gaten dat ik ze dit keer niet wegliep, en ze voelde gewoon "anders" kan het even niet uitleggen, misschien dat je na de bevalling wel snapt wat ik bedoel...maar toen had ik dus echt het idee he het zou vandaag wel eens kunnen gebeuren...wat ook gebeurd is... :)

maar idd je wordt er echt moedeloos van en durft af en toe niet eens meer te zeggen "dat je ze weer hebt" ik weet precies wat je bedoelt...

je gaat dan "stiekum" op de klok zitten letten en in je achterhoofd denken pff ze zullen zo wel weer afzakken zonder wat tegen je partner te zeggen....maar goed, een "goede" partner ziet het wel aan je gezicht... ;)

probeer gewoon als je ze hebt lekker in bed te gaan liggen meid, zo krijg je je rust toch nog een beetje en je hebt je energie meer dan genoeg nodig tijdens de bevalling...

alvast een voorspoedige bevalling gewenst...

liefs smoekie

4. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Zoals ik zei, vandaag had ik ze weer.
    Heb dus ook echt in bed gelegen van half 4 tot een uur of 5.
    Nu begint de rugpijn weer en buikpijn, dus vandaag heb ik absoluut niet zo een leuke dag :evil:

Maar ik denk toch als het echt begint, dan voelt het gewoon anders ...
    En zover het nog kan, neem ik elke rust die ik maar kan grijpen.

5. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    ben blij dat ik me dus niet als enige zo voel. Niet dat het voor jullie leuk is/was maar jullie begrijpen me wel toch!?

Kletstante; idd we lopen eigenlijk heel erg gelijk. Zullen we wedstrijdje doen :D

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik weet echt precies hoe je je voelt! Bij mij begon het allemaal zo rond de 37 weken, ook bij controle 38 weken 1 cm ontsluiting en elke keer zeiden ze weer: "kan niet meer lang duren hoor". Ook steeds zoveel last van voorweeën, nachtenlang wakker...

Toen ik bij 41wk en 1 dag te horen kreeg wanneer ik dan ingeleid zou worden had ik me er maar bij neergelegd dat hij niet meer spontaan zou komen... De ochtend erop begon het alsnog spontaan! Ik heb altijd het gevoel gehad dat het begonnen was omdat ik me er maar bij neergelegd had dat het toch niet meer spontaan kwam en ik dus een stuk ontspanner was dan de dagen ervoor...!

Succes met de laatste loodjes!

7. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Hoor weleens vaker dat wanneer je ingeleid zou gaan worden of je moet naar de gyn omdat je over tijd bent, dat dan ineens spontaan het toch doorgezet wordt, heel apart vind ik dat.

Jaaaa mama33, issie goed, wanneer denk jij dat het komt :)

8. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Ik denk dat ik de 20e (is het al over 50 min.) ga bevallen. Blijf positief :D Heb een gek gevoel in m'n buik en het is volle maan geloof ik ;)

9. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    En en en en en en en ?

10. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    :( nog niks maar.....................het is nog de 20e. Kan nog. Bij de eerste heb ik er in totaal 4 uur over gedaan en bij de 2e 2 uur. Kan bij mij zo maar beginnen. Ik hou nog even hoop ;)

Hoe gaat het bij jou?

11. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Knap die hoop van je ... ik hoop het ook echt voor je.

Nou gisteravond veel bovenbuikpijn gehad, ook tijdens het slapen. Kon bijna niet mijn bed uit om te plassen, deed erg veel pijn. Vandaag een paar weeen gehad, maar zette weer niet door.

Ik ga er dus helemaal gewoon van uit dat ik over tijd ga lopen :rolleyes:

Wel vrijdag dus strippen, ben benieuwd hoeveel ontsluiting ik nu heb en of het gaat lukken. Zo nee, dan ga ik wel even natuurlijk navragen hoe het nu verder gaat omdat ik een groot kind met me mee draag en niet tot 42 weken wil lopen.

Heb je wel rare gevoel of zo ? Rugpijn ? Buikpijn ?

12. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    heb op dit moment krampen en rugpijn maarja...ben ook al zo vaak voor de gek gehouden. Begon om half 5 vanmiddag. Probleem is dat ik twee kleine hummels had rondlopen vandaag. Kon er straks niet echt aan toe geven. Inmiddels liggen ze op bed en heb nu lekker tijd voor mezelf. Ga zo op de bank liggen met een warm waterzak op mijn buik. Wie weet...

Ach, weet je. Geen idee of het doorzet maar je wilt zo graag. Dat hoef ik jou ook niet te vertellen. Hoop voor jou dat het in ieder geval na het strippen op gang komt. Zou heerlijk zijn toch! Ik moe trouwens morgen naar de vk. Mocht het weer niet doorzetten dan ga ik ook om strippen vragen maar ik denk niet dat ze dat doen. Bij mij is er niet direct een reden voor zoals bij jou.

13. Kletstante28

Kletstante28 Actief lid

23 mrt 2007
    254
    0
    0
    En meis ?

Nou strippen, als je een tijdje met voorweeen loopt die niet doorzet is dat soms ook een reden hoor. Daarom proberen ze het ook, maar het is natuurlijk de vraag of mijn baarmoedermond soepel is, dus ik verwacht er nog niks van, anders kan het een teleurstelling zijn.

Gister begon het, weeen. Niet regelmatig, maar oh damn, het was niet een pretje, kramp, weeen, rugpijn, alles bij elkaar. Om half 10 had ik het voor gezien en ben naar bed gegaan, kunnen slapen, maar ik weet wel heel goed dat ik ondertussen een paar weeen gehad hebt, want ik werd wakker met een kramperige buik. Maar als je er zo een tijd mee loopt, kun je er soms doorheen slapen :rolleyes: Dus het moet nog heftiger worden. Man voelt zich vandaag niet lekker, toch naar werk gestuurd, als niet gaat kan hij zich altijd nog ziek melden.

En nu .. rugpijn en onderbuikpijn, vind het niks :(

Maar het is gewoon elke keer toch afwachten, weet nu heel goed hoe vals alarm het kan zijn.

14. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    nu ben ik boos! Zou ik vanmiddag bij de vk op het spreekuur komen hadden ze de afspraak verkeerd staan. Was mevrouw al gevlogen. :evil:

Had willen vragen of ze wilde strippen maar helaas dus. Nu komt ze wel morgenochtend thuis maar had me er zo op ingesteld. Gadver.....

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had al zo'n vijf weken lang voorweeen en ben uiteindelijk bevallen met 38.5 weken en toen had ik het niet door dacht dat het weer voorweeen waren en in het ziekenhuis aangekomen zou eigenlijk ingeleid worden was dus niet meer nodig ik scheen al 3 cm te hebben en vijf uur later had ik mijn meissie in mijn armen.

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Ik kom jullie even een hart onder de riem steken.
    Heeeeeeeeel veel succes met de laatste loodjes en hopelijk hebben jullie allemaal snel jullie kleine spruit in jullie armen!

17. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Zelfde verhaal...Marit is uiteindelijk met hulp pas met 42 weken precies geboren...niet echt motiverent nieuws dus voor je...;)

Deel Deze Pagina