Wij hebben het ook uitbesteed. Wij betaalden haar 15 euro om dan 1 wasmand te strijken. Moet wel zeggen dat dit alleen blouses en bepaalde broeken waren.
Ik strijk echt nooit. Alleen mijn vriend zijn overhemden moeten gestreken worden, maar dat doet hij maar lekker zelf!
Ik strijk wel, en ook alles eigenlijk. Beddengoed, theedoeken, handdoeken. Ook werkkleding van mijn man. Soort zennnnn-therapie Hahaha
Ja snap ik ook niet hoor, of doe ik ook iets verkeerd? Het komt toch echt gekreukt de wasmachine uit en sla het goed uit voordat ik het ophang maar dan nog zitten er altijd kreuken in.
Sluit ik me ook bij aan.. call me a perfectionist ofzo maar vind ongestreken kleding dus echt niet netjes. Heb inmiddels iemand gevonden die het wil doe en we zijn het ook eens over de prijs! Woei!!
Ik strijk nooit en wij lopen er echt niet gekreukt bij hoor De paar overhemden die wel gestreken moeten worden, die strijkt hij zelf gelukkig
Ik strijk niets, maar heb echt geen verfrommelde kleding hoor. Ik klopt het goed uit voordat ik het ophang en vouw het daarna heel strak op. Alleen overhemden van mijn man moeten af en toe gestreken worden, maar dat doet hij zelf.
Wat doe ik dan fout?! want als ik het niet zou strijken is het echt niet om aan te zien. En dan heb ik het voornamelijk over bovenkleding want spijkerbroeken van mij kunnen in principe wel gewoon opgevouwen worden want dat zijn toch strakke skinny maar zelfs die doe ik nog strijken Ik strijk eigenlijk alles behalve handdoeken, sokken, ondergoed en bedden goed.
Als je het kunt betalen, uitbesteden. Ik heb nooit geen moeite met de strijk. Ik strijk echt niet alles. Maar ik strijk altijd zo snel mogelijk nadat de was droog is. Zo stapelt het zich niet op in elk geval. Ik ben telkens binnen 10/15 minuten klaar met de strijk op deze manier.
ik heb een strijkmachine. werkt heel goed. geen pijn meer in mijn handen en polsen. nja als je je vingers er niet tussen doet dan
Ik denk dat ik in de afgelopen 3 jaar geen strijkijzer in mijn handen heb gehad! Lang leve de droogkast met antikreuk programma! Wat een heerlijke uitvinding!
Ik draag geen broeken, alleen jurken en rokken en soms een legging. Ik klop alles goed uit voor ik het ophang. Blouses hang ik op een knaapje met bolle uiteinden te drogen. Sommige dingen trek ik even recht voor ik ze ophang. Meeste kleding die ik heb is tricot. Die is zelfs na 36 uur in een koffer nog niet kreukelig, ik hoef het hooguit uit te kloppen.
Gekreukelde kleding heeft vooral te maken met: - gekozen wasprogramma (hoe warmer hoe meer kreuken); - gekozen toeren (hoe meer toereken, hoe meer kreuken); - kwaliteit van kleding (kleding met stretch kreukt veel minder; en dikkere stoffen ook. Mijn ervaring is dat kleding van bijv H&M vreselijk kreukt, dat koop ik dus niet); - manier van drogen: op een wasrek kreukt het minder, van te voren uitkloppen en rechttrekken scheelt de helft al Ik heb tot 3 jaar gelden echt ALLES gestreken. Op een dag bedacht ik dat ik mijn tijd echt wel beter kon besteden en ben ik met bovenstaande aan de slag gegaan. Inmiddels strijk ik maar heel weinig en we lopen allemaal zeer netjes bij.