Precies. Ik zie zoveel verschil na strijken, zou me echt een slons voelen als ik alles zo aan zou trekken.
Eens, en wat denk je van lakentjes voor baby/peuter? Zakdoeken? jurken, waarvan de striklint vaak flink verkreukeld is? Nee ik wil dat mn gezin/huis er netjes uitzien, dat is mn eerste taak in dit leven. (Doe trouwens de strijk en het halve huishouden van mn SO ook nog ) Edit er zijn tegenwoordig veel strijkvrije overhemden, ideaal.
Zakdoeken strijken? Heb wel wat beters te doen! ik wil dat mn gezin/huis er netjes uitzien, dat is mn eerste taak in dit leven -> en dit serieus???? Ik krijg ineens het gevoel alsof ik in de jaren 50 ben beland!
ja hoor die heeft mn man mee naar t werk en naar de kerk DL heeft er sinds kort 1 in haar schooltasje en vind ze geweldig.
Waarom? Ik wil zelf ook een fatsoenlijk huis en nette kleding. Heeft toch niets met jaartallen te maken?
Hahaha inderdaad. Ik strijk echt bijna nooit. Er zit een hele mooie anti kreuk functie op mijn wasdroger Alleen de nette blousjes. En ik heb wat theedoeken die helemaal opfrommelen in de was. Oh, en soms een spijkerbroek. En mijn gezin ziet er erg netjes uit, maar eerste taak in dit leven? Hahaha.
Vind het wel heel wat om iemand '' slonzig '' te noemen omdat die gene niet strijkt. Je ziet aan mijn kleding echt niet dat er niet gestreken word. Belachelijke opmerking weer Als je het goed ophangt direct na de wasmachine dan komt veel kleding er gewoon kreukloos uit.
Ik vind een opgeruimd huis enzo ook fijn, maar het is absoluut niet mijn 'eerste taak in het leven'... mijn eerste taak in dit leven is mijn leven zo goed mogelijk leiden, er zijn voor mijn gezin, familie en vrienden... dat soort dingen. Ik vind het op 1 zetten van een soort dingen (huishouden, goed gestreken kleren) wel een beetje jaren vijftig gevoel hebben.
Maar ik ben er voor mijn man, ouders, vrienden.. daarnaast ben ik veel bezig in huis. Ik werk gewoon, dus echt jaren 50 kan het niet zijn
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat mensen niet strijken. En ja ik zie het als iemand niet strijkt en ja ik vind dat storend. Hier wordt alles gestreken, niet omdat ik het leuk vind om te doen maar wel omdat ik het mooier en netter vind.