Ik strijk alle kleding van zoon meteen, die rommelt niet in zijn kledigkast. Vriend mag het zelf doen, zijn kledingkast is zo'n chaos, ik zou geen eer aan mijn strijkwerk hebben dus alles leg ik er ongestreken in. Mijn eigen kleding vaak ook ongestreken. Als ik het aantrek en denk "dit kan echt niet zo", strijk ik het even snel. Beddengoed, pyjama's en theedoeken begin ik niet aan. Ik slaap onder gekreukte lakens echt niet slechter.
ik strijk zo min mogelijk maar ik strijk wel. broeken bv en bloesjes van mijn zoontje of bepaalde truitjes/shirts. wat niet hoeft dat hoeft niet maar een ongestreken broek of bloes vind ik niet netjes. dekbedovertrekken enzo daar begin ik niet aan. dat ziet verder niemand behalve ik. ik strijk gemiddeld een half uur per week
Wat is daar niet aan te begrijpen? Ik begrijp niet dat mensen zich daar aan storen. En ik weet 100% zeker dat jij niet aan ons kan zien dat de kleding niet gestreken word hahaha :-D
klopt hoor. ik heb ook bepaalde broeken die zijn droog en zit geen kreukel in of van die synthetische shirts. die vouw ik ook op en hoppa in de kast. dus als je alleen zulke stof kleding koopt hoef je idd niet te strijken. helaas heb ik ook van die echte dikke spijkerbroeken die wel vet kreuken haha
Uhm, tja, strijken. Niet mijn ding Ik doe dat dus ook niet. Overhemden doet man gelukkig zelf. Ik vouw de was altijd direct op nadat de droger klaar is, en dan zit er echt geen kreukje meer in. Toen ik nog in de Thuiszorg werkte, kwam ik 1x in de week bij een mevrouw die werkelijk ALLES gestreken wilde hebben. Zelfs de hoeslakens Voelde me echt belachelijk dat ik dat nog deed ook... Maar de klant is koning!
Strijken dat doe je met dat ding waar ik het behang mee afgestoomd heb toch? Ik gooi 75% in de droger met strijk functie. Niemand die ziet dat ik geen strijkijzer aanraak. En wat echt gestreken moet worden geef ik aan mijn man
Misschien is het een verschil in keuze voor kleding. Maar man en zoon dragen alleen maar overhemden. Meteen uit de wasmachine hangen we het strak op. Maar dan nog zie je dat het niet gestreken is.. Of zakdoeken, dat randje krult een beetje om, net als bij theedoeken. Kleding met een rits en dan dat randje wat er langs loopt, krult anders een beetje om soms, ja aan dat soort details stoor ik mij
Ik kan me niet voorstellen dat mensen niet strijken. Ook al hang ik het netjes op het kreukt toch. Wel heb ik een goede stoom generator en dat scheelt heel veel tijd.
Ik strijk alleen als we een bruiloft hebben. Ik ken iemand die zelfs de onderbroeken van haar kinderen strijkt. Tja
Ik strijk ook bijna niets. Gooi veel in de droger. Ik strijk wel de overhemden, en als iets erg gekreukt is dan ga ik er ook wel overheen. Maar vaak is het gewoon echt niet nodig.
Ik strijk ook zo min mogelijk. Alleen overhemden maar die dragen we allemaal bijna niet. Ik draag meestal skinny broeken en die trekken vanzelf recht. Baggy broeken strijk ik wel, want dat zie je wel echt. Ik heb geen droger, dus hang alles netjes uit, dat zal ook wel een hoop schelen!
Nou hoe netjes ik ook een overhemd ophang, ik vind het ongestreken erg slonzig lijken, met de strijkbout erover is toch echt wel netter! Ook spijkerbroeken vind ik ongestreken slonzig staan! Maar dat is misschien mijn opvoeding geweest?
Dat is ook weer overdreven, alhoewel ik mijn schoonmoeder wel eens mijn strings heb zien strijken ze moest even de loodgieter binnen laten en voelde zich toen geroepen mijn was weg te strijken (geen probleem) maar de strings strijken vond ik wel erg overdreven..
Ik strijk nooit, heb niet eens een strijkijzer. Zodra het wasmachine stopt hang ik het op, laat het nog geen 5 minuten in het wasmachine liggen. Ik klop het uit, strijk het een beetje met mijn handen en hang het op. Geen kreukels te vinden. Ik heb 1 hemdje wat wel snel verkreukeld maar die geef ik aan mijn moeder mee. Ik mag haar alles geven als ik wil want krijg altijd te horen dat de zonnepanelen te veel hun werk doen en ze hun stroom niet opkrijgen haha
Ik strijk bijna nooit. Mijn vriend zou het wel willen dat ik dat deed. Heb ik een mooie oplossing voor gevonden, daar staat de strijkijzer en de plank ga je gang Zolang hij niet wilt strijken doe ik het ook niet.
Ik strijk ook nooit! Ja een keer per jaar een gekreukt jurkje ofzo wat verkeerd in kast heeft gehangen. Mn vriend strijkt zelf zn overhemden. Ik werk ook gewoon veel. Als ik nou meer vrij zou hebben zou ik het wel voor hem doen. Strijken is volgens mij meer iets vd generatie van onze ouders Mn moeder is er iig altijd erg druk mee, lach ik haar lekker uit
Ik strijk de overhemden wel. Dat is meestal alleen in de zomer en lente. In de herfst en winter doe ik onze zoon geen overhemden aan ( heel soms voor een feestje) Maar uitbesteden? Nee ook al vind ik het niks. Ik doe het altijd voor de tv...met iets super leuks op. En dan gaat het toch nog best snel Ik heb trouwens een draak van een strijkijzer. Maar ik vind een duurdere kopen zo...zonde van het geld maar eigenlijk wil ik wel een betere