Dat doe ik ook.... en niet zozeer omdat ik dat zo leuk vind maar omdat mijn kids erg gevoelig zijn voor bacterieen
Lang leve de droger zou ik dan zeggen (moet je die wel hebben) en anders kocht ik alleen katoen ondergoed kan met de kookwas mee.. Ik strijk ook minimaal.. Wel overhemden en blousjes van mijzelf. Mijn man vind dat ik niet kan strijken dus strijkt zijn overhemden zelf
Je kan ook zeggen lang leve het strijkijzer. Ik strijk alleen wat nodig is. Meestal 1 a 2 uur per week.
ik strijk alleen overhemden en als iets echt verkreukeld is. De rest niet. Als je het goed ophangt valt het ook wel mee.
Ik ben helemaal verbaasd over de dingen die ik lees. Hydrofielen en theedoeken strijken? Really??? Het enige dat ik strijk zijn de strijkkralen van mijn dochters. Verder heb ik er zelfs nog nooit over nagedacht om meer dingen te strijken. Onze kleren kreukelen volgens mij ook helemaal niet! En of een hydrofieletje vervormd is.. haha echt.. de dag dat ik me daar druk over ga maken.. Maar... ik heb wel respect voor de strijkers hier hoor, bikkels!