Ben het zat de nachten helppp....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pnirmal, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Je zegt het zelf ook al wel een beetje in het laatste bericht... ze is gewend om wat te drinken te krijgen 's nachts. Het is allemaal gewenning. Ze moet leren slapen, de hele nacht door.
    En zo af en toe zal ze weer gaan uitproberen hoever ze kan gaan. Uittesten.

Ik ben er hier ook een paar keer ingetrapt. Kom ik op haar kamer, staat ze vrolijk in haar bed met speen te lachen. Ja, dat is niet de bedoeling. Ik heb het in de tijd dat ze dit deed in totaal elke keer max 3x teruggelegd en bij de laatste keer echt heel streng gezegd "en nu wil mama je niet meer horen, je gaat lekker slapen en fijn dromen". Beetje strenge toon en ik hoorde haar daarna niet meer. Nu gaat ze vrolijk na het voorlezen naar bed met een boekje (ik heb een paar foamboekjes gekocht... ideaal).

We halen haar trouwens nooit uit bed om te troosten. Neerleggen en lekker even een aai over de bol geven en een liedje zingen wel. Uitzondering is wanneer er wel echt iets aan de hand is, zoals wanneer ze ziek is. Dan mag ze wel lekker bij mama komen liggen. Maar da's de uitzondering.

2. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog steeds het zelfde verhaal.. nog steeds kennen we hier geen doorslapen. Ik ben ondertussen gebroken.. afgelopen nacht was het al helemaaaal een drama.. zelfs bij ons in bed (doen we normaliter bijna nooit) kon ze niet slapen.. ze wilde alleen maar spelen spelen en spelen..

ik denk dat ik me zelf weer een beetje moet dwingen om haar eventjes te laten huilen (wel troosten natuurlijk), want zo is het niet goed, voor niemand..! Ik kan je dus helaas ook geen tips geven alleen veel succes wensen..

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

up date.

Ze heeft vannacht door geslapen werd om 8 uur wakker wat een wonder pff dat heeft het hele huis goed gedaan.

Vannacht we wachten het weer af.

Maar al een paar nachten per week zou ons goed doen;)

De rest ook sterkte. Pfff

Deel Deze Pagina