hoi allemaal. ik ben nu 33 weken zwanger. en het valt me op dat ik me kindje niet meer voel schoppen. ik voel het wel onder in mijn buik bewegen van de ene naar de andere kant en als het de hik heeft voel ik de hikjes wel. moet ik me nu zorgen maken, of zal dit niks zijn. Vanmiddag heb ik een afspraak met de vk.
Nee hoor heb ik ook! Ze hebben de ruimte niet meer om te schoppen Geen reden om je ongerust te maken. Die van mij beweegd nu steeds zo erg dat ik precies kan voelen hoe ze ligt. Ik heb geen ronde buik meer maar een puntbuik hihihi
Misschien is het al wel helemaal ingedaald en ligt het vast in het bekken? Hier voel ik nog wel geschop, maar het wordt wel steeds minder.
Ik ben wat korter zwanger, maar ik voel ook al niet veel schoppen meer. Wel voel ik telkens zijn ruggetje/billen omhoog drukken en dan heb ik helemaal zo'n bobbel op mijn buik. Als ik hem dan aai blijft hij rustig zitten of beweegt hij wat met zijn beentjes Ook voel ik zijn armen/benen vaak langs mijn buikwand schuiven, en volgens mij draait hij nog heel veel. Ik voel vaak een soort 'gewoel' in mijn buik, zeg maar. Maar die echte harde trappen op mijn blaas worden al minder.
Ik heb enorm veel vruchtwater en de kleine heeft dan ook genoeg ruimte in mijn buik... Dat geschuif enzo voel ik wel.. Maar doordat onze uk nog genoeg ruimte heeft krijg ik regelmatig een flinke trap.. En geloof me.. Dat voelt echt niet prettig ..
ik maakte me al zorgen ben dus blij met dit topic ik voel de kleine meer draaien of zo nu en dan stuk omhoog duwen van me buik (je snap welwat ik bedoel) schoppen voel ik zo nu en dan wel maar veel minder dan een paar dagen terug begon me al zorgen te maken maar nu ik dit topic lees voel ik me toch iets geruster maak mewel wat zorgen mijn bloeddruk is altijd 120/65 geweest gister bij de dokter was die ineens 129/89 denk dat ik da wel even voor ga bellen
ook hier hetzelfde.. meneer die vind het spelletje van links naar rechts met ze kont erg leuk haha zijn beentje liggen in me zij dus als ik op me zij ga liggen wat hem niet bevalt dan voel ik hem nog wel echt schoppen maar verder is het alleen maar zijn kont die vaak naar buiten word gedrukt en heen en weer schuift en anders een voetje. dus geen zorgen maken en gewoon genieten van de bewegingen meis! Liefs xx
Hier idem dito. Ik ben ook nog niet zo lang zwanger als de meesten van jullie, maar sinds een week ofzo is het geschop een stuk minder en voel ik hem vooral met z'n kontje draaien bovenin mijn buik. Heel af en toe een schopje, maar niet vaak meer. Inderdaad wel als ik op mijn zij ga liggen...
Fijn dat dit topic er is, ik ben dus niet de enige! Bij mij precies hetzelfde, het is veel rustiger daarbinnen. Meer bewegende 'bulten' op mijn buik dan echt getrappel. Vroeg me ook al af of ik me zorgen moest maken, maar zo te lezen niet dus!
herkenbaar! hier ook meer gedraai dan geschop. De baby is al wel ingedaald met z'n hoofdje naar beneden, misschien dat dat de reden is. Bengeltje als je bloeddruk te hoog zou zijn dan had je dokter wel aan de bel getrokken hoor. Die van mij was altijd 110/60 en sinds de 32e week opeens 145/100! een groot verschil dus en mijn verloskundige had mij gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis, daar ben ik gelijk opgenomen vanwege vergiftiging. Nu is alles stabiel dankzij medicijnen en bedrust maar moet wel in het ziekenhuis bevallen. op zich is jouw bloedduk nog netjes, maar als je het niet vertrouwt...bellen!
Je bent nu al 33weken zwanger, dus de baby heeft minder ruimte in je baarmoeder. Zolang je je baby voelt bewegen, hoef je je geen zorgen te maken!