ben het zat!!

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Oct 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    dat is ook slim idd!!!
    je hoeft niet altijd de telefoon op te nemen!!!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja juist, je bent niet verplicht. En daarbij bellen ze in je vrije tijd, dus wat je dan doet en of je een telefoon meeneemt of bij je hebt is jouw zaak, dus zelfs daarvan mogen ze niks zeggen... Ik weet dat een collega daardoor alleen maar haar huisnummer doorgaf en niet het mobiele nummer. Ze was gewoon 'nooit' thuis ;)

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Weet niet of ie al genoemd is, maar als er zo veel inval nodig is zijn ze onderbezet. Zolang er mensen zijn die die onderbezetting alsmaar invullen (en je zal niet de enige zijn) is er geen reden om er structureel iets aan te doen. Zo ook op mijn mans werk hoor. onderbezet en zware afdeling, maar iets doen ho maar. Laat ze maar eens goed vastlopen, misschien dat er dan iets gebeurt. Dit gaat uiteindelijk ten koste van veel werknemers, waaronder zeker jij als je alsmaar ja blijft zeggen.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

wat ik al vaker voorbij heb horen komen.. Je bent nu nog flexible, hebt nog geen kinderen.. Maar je mag best je grenzen aangeven!

Momenteel is bij mij op het werk ook knudde met bezetting, veel ziektje.. natuurlijk draag ik mijn steentje bij waar ik kan. Maar dan wel wanneer het mij uitkomt. Ik werk daarnaast mijn vaste uren , extra's werk ik dan in overleg met thuis.

Wat ik zelf altijd doe als ik wordt gebeld om extra te werken. Ik bel je met 10 minuten terug. Kan ik in de tussentijd kijken of ik echt kan, wel wil en of het geregeld kan worden met oppas/vriendlief ( werk voornamenlijk slaapdiensten en ben dan dus de nacht van huis ;)).

Je hoeft niet direct te antwoorden maar mag ook zeggen, ik kom er straks met je op terug.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Idd, op mijn werk krijgen ze mijn mobiele nummer ook niet, zouden ze wel willen... ;) ik redeneer zo, als ik niet thuis ben, ben ik waarschijnlijk te druk om te werken... Jammer dus.. :D Ik wil gewoon dat mijn prive ook mijn prive is, en daar heeft mijn werk verder niks mee te maken.

Je werkt om te leven, je leeft niet om te werken, zeg ik altijd maar! :D

Edit: Zegt zij die nu vreselijk illegaal op haar werk zit te internetten... ;)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

:) Ik kom net thuis en wat een berichten leuk dat iedereen gereageerd heeft:D Ik heb hun ook alleen mijn mobiele nr gegeven en heb gezegd dat ik geen huis telefoon heb ( heb ik dus wel ) , maar ze hebben zelfs mijn moeder 2 x wakker gebeld van de week, en mijn moeder dacht dat ik me verslapen had belt ze mij weer. Ze hebben die nummer blijkbaar niet verwijderd terwijl ik wel had aangegeven dat ik daar niet meer woon. En ja als ze de voicmail inspreken is het altijd: Hoi wil je ons z.s.m terug bellen? . Daar heb ik dan nog niks aan. En heeel soms neem ik ook wel es niet op . En ja had ik maar kinderen dan kon ik die als smoes gebruiken. Maar voortaan ga ik ook meer nee zeggen , ik ga er toch over 4 maanden weg. Maar het is en blijft lastig om nee te zeggen. Maar ja als iedereen steeds ja zegt dan regelen hun ook geen extra medewerkers.

Share This Page