Ben het zat !

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sunshine4, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Daar ben je toch ook vriendinnen voor!! Kan me voorstellen dat je heel blij voor je vriendin bent...

Ik had na onze eerste zwangerschap heel veel mensen die ontzettend voorzichtig waren met uitspraken over kinderen en nauwlijks durfden te vertellen dat ze zwanger waren..ik heb toen juist heel nadrukkelijk iedereen verteld dat ik alleen maar heel blij ben voor iemand als het wel goed gaat en graag hoor hoe het met ze gaat. Heel lief dat ze rekening met je houden, maar ik zou het heel erg vinden als vrienden bepaalde dingen niet met me delen die zo belangerijk voor ze zijn, omdat ze mij misschien zouden kwetsen. Dus ben ik extra duidelijk geweest...

Vandaag overigens wel een heel gezellig vriendinnetje langs gehad..even lekker samen gelunched en gesproken over haar kinderwens. Zij en haar vriend staan op het punt om de pil de deur uit te gooien en ik ben de enige die dat weet...wel leuk om daar samen over te kletsen. Voor ons is het ook niet zo lang geleden en ik vond die periode voor ik zwanger werd toch wel heel speciaal.

Oh hee Beagle...ik heb ook zo'n vreselijke obstipatie, heb je al Sennep peulen van het reformhuis geprobeerd? Kreeg de tip van mijn verloskundige nadat ik al vanalles had geprobeerd...

2. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    huh wat voor peulen?? :D

het klinkt wel heeeeeeul vies hahaha

3. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Haha...ik had er ook nog nooit van gehoord toen mijn verloskundige ermee kwam maar in de winkel wisten ze meteen waar ik het over had! Het lijkt op een zak gewone gedroogd peultjes. Je gooit een paar peulen in een kopje gekookt water en voilà! Het is even kijken hoeveel peulen voor jou werkt, maar dat heb je snel genoeg door! Ze hebben ze ook in capsulevorm, die had ik eerst genomen, maar die zetten geen zoden aan de dijk!!

4. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    oke ik ga morgen direct kijken. Al lijkt het me erg goor :)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Grrrrr!!!

Ik ben dat slechte slapen zooooooo zat! Gaan we weer, weer 2 nachten voor me uit liggen staren midden in de nacht.
    Val pas na 3-4 uur in slaap, maar slaap dan ook nog eens heel licht.
    En het ratelt maar door in mijn hoofd, zo ontzettend vervelend.
    Heb ook echt alles al geprobeerd, maar kan de gedachtes niet stil zetten in mijn hoofd!

En ik ben zooooo moe!!!!

6. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Mamavanjuul: vertel mij wat!!! Hier hetzelfde gezeik! Door de diabetes heb ik ook steeds 's nachts zo'n vreselijke honger! Wordt er gewoon misselijk van en dat wisselt zich dan af met maagzuur aanvallen! En dan heb ik het nog niet over mijn heupen gehad die ook niet meer willen dat ik op ze lig!!

Wat een gezeik hè? Zou zo graag weer eens een nacht helemaal doorslapen! Maarja...dat zal er voorlopig niet inzitten!!

Ik heb wel gisteren te horen gekregen dat de keizersnee tussen 3 en 8 febr gepland gast worden! Volgende week hoor ik de exacte datum!!!

7. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vind de druk op mijn blaas nu echt ronduit irritant worden hoor. Ga ik naar de wc, hopla klaar, naar de woonkamer, ik zit net lekker en gelijk weer het gevoel van shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips ik plas in mijn broek!

Ik denk dat ik maar die kraamverbanden ga dragen een dezer dagen, want vandaag of morgen plas ik echt in mijn broek.

Volgens mij geeft Junior steeds kopstoten tegen mijn blaas ofzo 8)

8. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hi meiden,

ook even zeiken hoor. Ben zondag pas 28 weken, maar ben het al superzat. Ook vanaf het begin kotsmisselijk geweest. Opgenomen geweest, 8 kg afgevallen. Zit nog steeds onder mijn startgewicht. Ben pas 4 kg aangekomen.

Slapeloze nachten. Als je mijn gezicht soms ziet lijk ik wel een junk van het overgeven. Heb echt nergens zin en lig het liefst de hele dag in bed. Hoop dat de kleine natuurlijk voorlopig nog blijft zitten, heb immers nog wat weekjes te gaan. Voor mijn gevoel gaat het alleen zo langzaam allemaal vooral met al die kwaaltjes... :(

9. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Stond vanmidddag in de HEMA en moest ineens niezen en ja hoor, ik kon direct naar huis voor droog ondergoed. Ik kan het gewoon soms niet droog houden tijdens het niezen.

Please vertel me dat jullie dit ook hebben?

ps die peulen gehaald maar het werkt nog niet echt.

Deel Deze Pagina