weet niet of dit de goeie plaats is maar wie kan mij helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door biancaatje, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    hai eerste even kleine uitleg zodat mijn vraag makkelijker begrijpen is denk ik

mijn vriend en ik wonen samen hebben samen 1 kindje (en nog 2 uit eerdere relatie) nu is ons kindje door hem erkent heb zijn naam en heeft voogdij ondertussen dit allemaal apart moeten regelen omdat wij niet getrouwd zijn

nu is mijn vraag: moet je bij elk kindje opnieuw laten erkennen of is dit na 1 keer geregeld....

ik weet dat de voogdij wel elke keer opnieuw aangevraagd moet worden maar die erkenning dat hij hem op zijn naam kan zetten

2. missyb

missyb Niet meer actief

ja dit moet bij elk kind appart geregeld worden.

3. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    oke dan weten we wat we binnenkort een dag voor kwijt zijn vorige zs ook bijna een hele dag bezig geweest op dat stomme stadhuis/gemeentehuis
    schiet niet op is altijd zo druk... :rolleyes:

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nee hoor volgens mij is erkenning 1 keer. als je hierna nog een kind van hem krijgt, krijgt jullie kind automatisch de naam die het eerste kindje ook heeft ( die van de vader dus in dit geval)

( zoals ik het dus uit het berichtje heb begrepen)

mijn kleintje is ook erkent, en als ik straks weer een kindje krijg, hoef ik hem niet te laten erkennen, of wacht ging dat om zijn achternaam..
    whaaa nu wordt ik gek!

wijt het even aan mijn slaapgebrek :(

5. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mij is vertelt dat het maar 1 keer hoeft

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    erkenneing moet elke keer zolang je niet getrouwt bent,achternaam kies je bij jullie eerst kindje en die geld ook voor de volgende kinderen van jullie samen
    hij kan nu ook tijdens je zwangerschap al erkennen

7. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    je kan ook ff de gemeente bellen.

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

dit klopt helemaal!
    ik zit in een dezelfde situatie als ik nu weer zwanger zou raken moet mijn vriend opnieuw naar het gemeentehuis om zijn "vruchtje"te erkennen
    ik heb het toendertijd gevraagd

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Erkenning moet je bij elk kind doen! Staat ook op het papier die je meekrijgt van 'erkenning van ongeboren vrucht' .

'Nederland (NL) uittreksel uit een akte van erkenning van elk kind waar een vrouw zwanger van is. '

10. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    oke dan moeten we dus weer naar het gemeentehuis.. meot hij dus wer een dag vrij nemen of wacht mischin kan dat na de echo... moet toch smorgens...

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    is het gemeentehuis bij jullie niet een avond in de week open?

12. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    ja maar tot 8 uur een aangezien mijn vriend echt rare werktijden heeft (vractwagenchauffeur..) en ook nog naar groningen friesland noord holland moet vanuit heerlen.. reddenw e dit dus niet dan moeten we dus maar even kijken op 1 mei dan heb ik de echo

Deel Deze Pagina